2008 Cbr1000rr fireblade racing

Ja, om man klämmer på så mycket dyra porriga prylar och en snygg lack och stripe så kan det omöjligt bli riktigt fult, men lika mycket jobb för att bygga racehoj av nån annan japs o det hade blivit bättre. Linjerna är dragna av en hjärndöd och den skitfula gathojen blev inte mycket mer än ok.

Det som är snyggt på den där är ju inte honda, det är öhlins, whatever fälgar osv...

Du har fel, för du tycker inte som jag.
Själva formerna och proportionerna är jävligt najs.

Det, och... och... DIN MAMMA! Jajustdet. :mad:

Vill ha! Vill ha! Vill ha!

Då kan jag ha min snygga -04 på gatan istället.

Tycker faktiskt designen växer, den blir snyggare ju längre man tittar på den. Speciellt efter att ha sett den irl på mässan (gatvarianten alltså!).

/brummBjörn

tycker dom är så fulla i fronten med lysena o det, men i raceutförande så blir dom ju mycket snyggare!

Ful ful fuuuuuuul! :fakta Visst, den ser rejsigare ut i rejskostym men, nej...

Kollade oxå på gathojen på mässan och den är inte snygg från en enda vinkel :zpy

Som jag sa för några månader sen, efter ett tag kommer de flesta tycka att hondan e snyggast :)

med racingkåpor och hrckitt så ser den riktigt fet ut. Gatversionen är sinnessjukt ful fortfarande dock. Vet inte hur den ser ut med rensad bak och lite annat. Men inget kan ta bort den fula framkåpan. Tycker jag iaf

Tyckte den såg ut som en påse skridskor när jag såg den på bild men efter att ha sett den live på mc mässan å pillat lite på den så måste jag säga att den växte på mig som många andra har sagt här i tråden.

Den såg väldigt kompakt ut å väldigt muskellös, där kåpan slutar tittar motorn fram å den sitter lite högre upp än på vanliga hojar vilket känns ganska brutalt. E dock inte så förtjust i framkåpans luftintag under ljusen då det känns som om de har kopierat 1098an. De kunde ha gjort något anan design på luftintaget som matchar den kompakta designen bättre. typ ett luftintag som påminner om aston martin grillen kanske.

Wow!:)

Men originalversionen har inte mycket gemensamt med den fina Superbikehojen. Inte som en Ducati 1098 som efter ytterst lite pill ser ut som en riktig WSBK-hoj.

Bifogat

• cbrcbr.jpg
    cbrcbr.jpg
    98 KB · Visningar: 77
Last edited:
Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...