2007 Zx-6r

Neutral skrev:
2487308 Som sagt så menade jag motormässigt då R6:an blev haussad just för motorn redan innan den kom, sedan visade det ju sig att varvtalet var lite överdrivet och nog effekten också. Men det kliar väl i fingrarna på dig att ta upp tävlingsresultat eller varför inte försäljningssiffror? Båda vinner väl Honda.
Jag ville bara påpeka att det inte är så att Kawasakin äger på banan för det gör den inte, dragracingbanan då kanske. ;)

jag gillade kawwan, kändes något kompaktare än 05-06, men ändå mjuka sköna linjer. jag har redan blivit less på nya r6an o nya gsxr som ser så hightec ut.

bra att kawwa sticker ut!

Gustav O skrev:
2489031 Jag ville bara påpeka att det inte är så att Kawasakin äger på banan för det gör den inte, dragracingbanan då kanske. ;)
Det var inte så jag menade heller även om man förstås kunde tolka det så. Äger banan gör väl olika hojar i varje test/tävlingsserie, därför är det knappt lönt att diskutera. Nog om detta.

Det är bara den Gröna och den Silverfärgade som kommer att säljas i Sverige.

.

Och här e en bild på den Silverfärgade...

Bifogat

• zx607.jpg
    zx607.jpg
    87.9 KB · Visningar: 78
flykay76 skrev:
2489282 Det är bara den Gröna och den Silverfärgade som kommer att säljas i Sverige.

.

Men enligt kawasakis hemsida: "Nya Kawasaki Ninja ZX-6R kommer att finnas tillgänglig i Ebony, Pearl Wildfire Orange och Lime Green", så verkar det inte som den silvriga kommer till Sverige.:tomten

Emil_in_hifi skrev:
2504184 Men enligt kawasakis hemsida: "Nya Kawasaki Ninja ZX-6R kommer att finnas tillgänglig i Ebony, Pearl Wildfire Orange och Lime Green", så verkar det inte som den silvriga kommer till Sverige.:tomten

Hmm... Ok. Vi får väl vänta och se då, hade varit nice med dom färgerna!

För er som vill läsa mer om den nya uubercoola 6an:

http://www.kawasaki.se/zx-6r/

:tummenupp

Nyheter
Forged följer tre baggerbyggen

Tre amerikanska hojbyggare ...

Trendbrott: Rullgrusolyckor med MC minskar

Statistik från försäkringsb...

Mc-olyckor kopplat till rullgrus minskar

Trendbrott: Statistik från ...

BMW Motorrad Concept RR

Under den prestigefyllda ut...

Snart dags för Custom Bike Show

Förra året firades den 50:e...

KTM säkrar investerare och gasar vidare

KTM har meddelat en viktig ...

Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”

Genom att bygga vidare på f...

Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu är det bara en månad til...

En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu börjar det dra ihop sig ...

Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Back