Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
????????Nyteknik skrev:2485164Det var länge sedan jag såg en så läcker japansk sporthoj!
Var då? Inte på banan i varje fall.Neutral skrev:24853616RR är snabbare än den löjligt haussade R6:an.
fezt skrev:2485170????????
ser klumpig ut, mjuka linjer = snällt utseende = inte så bra... likknar ju zx10:an...
Det är precis vad den är, i acceleration och toppfart som är föraroberoende så är Kawan king.Gustav O skrev:2485405Var då? Inte på banan i varje fall.
Fast den verkar inte snabbare runt en bana, vilket ju dubbelR:en är byggd för.Neutral skrev:2485542Det är precis vad den är, i acceleration och toppfart som är föraroberoende så är Kawan king.
semper skrev:2485177ser ut som en stor bulle/klump/boll eller nått
Jag menar motormässigt, något som kan avgöras utan alltför mycket tveksamheter. Allt annat blir ju ifrågasatt, ta t ex att jag säger att i flera tester har Triumph 675 vunnit så har du säkert någon kommentar på det. Eller hur?Gustav O skrev:2485990Fast den verkar inte snabbare runt en bana, vilket ju dubbelR:en är byggd för.
![]() |
Bildsvep – GGN 2025
På plats i depån på årets G... |
![]() |
Wunderlich vindavvisande väskor
Pressrelease om nyhet från ... |
![]() |
GGN Shakedown – Stark Varg EX!
MysEnduro i Laxå I sönda... |
![]() |
Bike nr 10 lämnad till tryck!
Nästa nummer av Bike är som... |
![]() |
Missa inte Katalogen 2026!
Stora Motorcykel... |
![]() |
Flera stora stjärnor till 2025 års Gotland Grand National!
David Knight, Ducati Åre... |
![]() |
Ny Brutale från MV Agusta
Italienska motorcykeltillve... |
Indian Motorcycles bryter sig loss
Screenshot Polaris Inc h... |
|
![]() |
YAMAHA TRACER 7 OCH TRACER 7 GT Y-AMT
Yamahas TRACER 7 och TRACER... |
![]() |
Stark Varg SM – Världens starkaste supermoto!
Det har tisslats och tassla... |