2007 Cbr 600 Rr

Vanesak och mode säkert lite bättre men inte signifikant så att medelföraren märker någon större skillnad, så jag behåller hellre min 03:a.

A.Verage

P@trik skrev:
2474012 Brutalt ful, dom måste verkligen ha ansträngt sig för att lyckas skapa något så vedervidrigt fult.

R6:an sätter måttstocken i 600 klassen.
Den var väl rätt lik dagens men med 10:ans nya ljus och ett något annorlunda luftintag. Tycker du att dagen är så ful också?

R6:ans luftintag är väl inte direkt någon höjdare heller. Hondan är fulare än tidigare tycker jag (riktigt snygg i dag). Triumph 675 är snyggast på alla vis i klassen.

Neutral skrev:
2474044 Den var väl rätt lik dagens men med 10:ans nya ljus och ett något annorlunda luftintag. Tycker du att dagen är så ful också?

R6:ans luftintag är väl inte direkt någon höjdare heller. Hondan är fulare än tidigare tycker jag (riktigt snygg i dag). Triumph 675 är snyggast på alla vis i klassen.

Tycker 10:an ser ut som skit.

Håller med dig om Triumphen den är riktigt snygg.

P@trik skrev:
2474053 Tycker 10:an ser ut som skit.
10:an är inte helt lyckat i standardskick nej, Br Hörberg har ett kit med en megafon i MotoGP-stuk som förändrar utseendet totalt på den. Men jag menade dagens 6:a, tycker inte bilden ovan är alltför olik den.

Kawasaki gör fel med att visa för mycket "hud" fram på hojen. Tycker det liknar R7ans lysen lite.

Neutral skrev:
2474086 10:an är inte helt lyckat i standardskick nej, Br Hörberg har ett kit med en megafon i MotoGP-stuk som förändrar utseendet totalt på den. Men jag menade dagens 6:a, tycker inte bilden ovan är alltför olik den.

Dagens 6:a ser bättre ut.

ser ut som deras 125cc modell, och den e gräslig att se på. den orsakar trafikolyckor.:zpy

Håller med föregående talare, den ser ut som nån billigare 500cc eller nåt i den stilen. Inte en aggressiv bansmiskare som den förmodligen är tänkt som.

Hämtat från Hondamc.se:

CBR 600 RR:
600red_800.jpg

600blue_800.jpg

600black_800.jpg

CBR 1000 RR:
Vit_800.jpg

Röd_800.jpg

Svart_800.jpg

flykay76 skrev:
2474652 Var hittade du den bilden? Fler?

.
Nä, hittade på MCN hemsida och det var ända bilden, men den borde blir officiellt släppt de närmaste dagarna.

Omslaget ser man lite av den ialf.

Bifogat

• 16416630.jpeg
    16416630.jpeg
    74.6 KB · Visningar: 234
Swedie skrev:
2475095 Damn den där cbr1000rr med guldfärgar var grymt snygg.

Precis vad jag tänkte skriva! Åhhh vilka porriga färger:kär
Lite 80-tal över färgerna. Känns lite klassiska.. Åhh, om man hade råd..

Vartenda jävla år är det likadant. Man "måste måste måste" ha det senaste och aldrig blir det av:mad:

hela fronten på cbr 600an ser ju ut att va riktig stöld från r6 06...
o kawan va inte alls snygg..
om jag ska va helt ärlig så e kawas snyggaste 600 03an och 04an.. säger inte det bara för att jag har en.. 03-04 va den mkt råare.. blir ju bara mesigare o mesigare.. fast jag går ändå i tankarna att byta eller en 05a eller 06a 636a... men men.. vad gör man inte..

Nyheter
Vinnarhoj från Custom Bike Show

I nästa nummer av Allt om M...

Testhoj hämtas från Sulas MC

Vi åkte till Strängnäs för ...

Transportstyrelsen avvecklar appen Mina fordon

Foto: Andreas Johansson ...

Custom Bike Show 2025

Den 7 juni var det åter dag...

Forged följer tre baggerbyggen

Tre amerikanska hojbyggare ...

Trendbrott: Rullgrusolyckor med MC minskar