2007 års bandagar med www.banakning.nu

Status
Ej öppen för fler svar.
är bokad på åsen 16 och 30maj, har betalat. får man någon bekräftelse på att allt är ok?
Till er som har betalat: Jag kommer att gå igennom och kolla vilka som betalat ikväll och ni kommer att få ett kort mail med bekräftelse på betalning. Jag påminner er om att uppge bokningsnummer när ni betalar.
Har ni glömt detta är det svårare för oss att veta vem som betalat....
och det tar tid.

/Mickeg

Skulle vara tacksam för bekräftelse på betalningarna 4 bandagar och jag litar på er :)

Anmäld o betalt för midlanda i maj... Hur ska ni andra övernatta?? Finns det möjlighet att ställa en husvagn vid banan?
Härligt att det snart är vår :D

Anmäld o betalt för midlanda i maj... Hur ska ni andra övernatta?? Finns det möjlighet att ställa en husvagn vid banan?

Det går bra att sova vid banan husvagn tält i bilen eller hotell Akvariet:tummenupp

TADA betalt :)
Om bara snön kan smälta, så man får lite service gjord på hojjen o köra lite.

Bahhh så sugen jag blev o köra nu :(

Annars kan du boka stuga på antjärns camping och dom har även frukost att köpa, lunch och middag finns vid banan:tummenupp

Hur många

Hur många är det i grupperna. Ska troligast köpa en ny hoj så jag ska nog anmäla mig när det är gjort. Eller är det fullt.

Batalade för en månad sen dom bandar som jag bokat ,uppgav bokningsnummer.
Väntar fortfarande på ett bekräftelsemail. :7peta

midlanda 17 maj .. najs..

ingen från skövdetrakten som ska dit då som har lust att dela på en engångsgrill och en släpkärra *hihi*

är det någon som har telefonnummer till campingen som tipsades om ang midlandakörningen ?..

är det många som kommer bo på campingen ?. jamenar lite grillfest på kvällen och ljuga lite är ju alltid trevligt innan man startar en nästa dag på banan..

väll mötta däruppe..

mvh markus

är det någon som har telefonnummer till campingen som tipsades om ang midlandakörningen ?..

är det många som kommer bo på campingen ?. jamenar lite grillfest på kvällen och ljuga lite är ju alltid trevligt innan man startar en nästa dag på banan..

väll mötta däruppe..

mvh markus

Antjärns Camping och stugby
Telefon 0611-741 50
Mobil: 073-560 97 08
Mail: info@antjarnscamping.com

Vägbeskrivning
Belägen vid Skiljesjön 10 km söder om Härnösand vid E4:an.
Sväng österut mot havet vid Svebo möbler.

en polare som söker plats på bankörning.
om det finns nån som har en plats på gelleråsenkörningarna 16 eller 30 maj medelgruppen och får förhinder kontakta niklas på tel. 070-2388474

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...

Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla