Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Akesson skrev:Andrew PItts nya Ride 2005, snygg i svart!
Oj, att du som kör en så pass ful hoj o säger att den är snabb tycker att utseende ska bestämma om den ser snabb ut är ju bara lite roligt.Nyteknik skrev:Snygg. Men ser inte speciellt mer exotisk ut än något man skulle kunna se utanför MacDonald´s.
Swedie skrev:Oj, att du som kör en så pass ful hoj o säger att den är snabb tycker att utseende ska bestämma om den ser snabb ut är ju bara lite roligt.![]()
Precis! Tanken med Superbike är att sälja vanliga hojar i slutänden!Nyteknik skrev:Snygg. Men ser inte speciellt mer exotisk ut än något man skulle kunna se utanför MacDonald´s.
emullo skrev:Läcker...
Men MÅSTE dom oxå ha termignoni system ?
blubb blubb. Käkar piller just nu.Nyteknik skrev:Eeeeh, va?![]()
Swedie skrev:blubb blubb. Käkar piller just nu.Men iaf. Bara för att en hoj är ful så.. äh. skitsamma =) vi båda vet det. tetas bara.
sandstream skrev:Precis! Tanken med Superbike är att sälja vanliga hojar i slutänden!
Nyteknik skrev:Det hindrar inte att en WSBK-hoj ser djävulskt avancerad, dyr och läcker ut. Kanske gör en ball lack mer än man kan tro.
emullo skrev:Läcker...
Men MÅSTE dom oxå ha termignoni system ?
Akesson skrev:Andrew PItts nya Ride 2005, snygg i svart!
Axxexs skrev:Rätt många VM-team brukar köra med olackade kolfiberkåpor på försäsongen.
Men denna ser ju bara ut att ha framskärm i kolfiber. Resten mattsvart lack? Ser inte hightec ut för mig.. "Wannabe VM-team med kolfiberkåpor men fick köpa glasfiber å lacka istället"
Snygg men ingen ball lack för min smak..
Vad jag menar är att de ska se ut som gatversionen så mycket som möjligt, då blir den lättare och sälja och det är liksom meningen med den här klassen. I MotoGP kan de forska fram de extremaste grejerna.Nyteknik skrev:Det hindrar inte att en WSBK-hoj ser djävulskt avancerad, dyr och läcker ut. Kanske gör en ball lack mer än man kan tro.
sandstream skrev:Vad jag menar är att de ska se ut som gatversionen så mycket som möjligt, då blir den lättare och sälja och det är liksom meningen med den här klassen.
![]() |
Vinnarhjälmen utlämnad
Robin Axelsson lämnar över ... |
![]() |
Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten
Yamaha Motor Europa NV fil ... |
![]() |
Distinguished Gentleman’s Ride -25
Under söndagen den 18 maj d... |
![]() |
Dags att boka in Gotland Ring!
Upplev magiska Gotland Ring... |