2005 GSX-R 1000: 178 hk / 165 kg

Nyteknik skrev:
Inside info från mässan i München...

Trevligt, alltså 18HK mer OCH 3kg mindre än 2004.
En sådan skulle inte sitta helt fel att ha stående i garaget !!!

Vad kan det mer vara som dom har förbättrat tro.. ?

burner skrev:
Trevligt, alltså 18HK mer OCH 3kg mindre än 2004.
En sådan skulle inte sitta helt fel att ha stående i garaget !!!

Jag skulle hellre ut och köra med den än att ha den stående. Men det är ju endel som bara har hojjarna för att ha dom :tungan

No1 skrev:
Ps! har redan pratat med teknikerna på Suzuki Europe och vad det gäller effekten så lär INGEN bli besviken... Ds!

Vad skulle dom annars säga? :lol

FY fan vad gött!!! :kär (om det är sant).. dröjer nog några år innan jag kan köpa mig en ny gixxer... :rolleyes: men vad fan.. bättre gammel-gixxer än ingen-gixxer.... *ordspråk* :D

Är så less på alla rykten....... att folk ens orkar bry sig. Sedan blir det väl som med de andra i litersklassen dvs bara uppskrivna värden för att lura 14-isar :D

No1 skrev:
Håller tummarna, vänster pungkula samt ber Lucifer om lite hjälp då jag redan nästa vecka kan, inte helt klart, få provköra den nya besten vilket självklart då kommer att komma på (läs-i) film... :Bugar

No1...

Vadå för film? Är det inte skönare att vänta tills du får din egen hoj att köra? Fast det kanske är försent då, kanske redan har börjar snöa då.. :)

No1 skrev:
När jag får den NYA skall den "slaktas" på allt fult & onödigt, målas om i en skön färg allt kolfiber, preppas med diverse godis för att till sist endast användas till lugna söndags turer samt Nürnburg ring....................för jag tänker gå i pension!!!

No1...

Haha så gammal är du inte, 37 är fan ingen ålder! Du verkar gilla kolfiber du! Men hayabusan MÅSTE du nästan ha kvar eller?!

Du får inte gå i pension, du är skylldig mig ett nytt hastighets rekord på bakan!:fakta

;)

de här kanske inte är rätt ställe o fråga, men vad är världsrekordet på bakhjulet nu ?

/N

No1 skrev:
Kommer ge allt en sista gång för att sätta ett nytt världsrekord på bakhjulet som kommer att stå sig en lååååååååååååång tid framöver!!!

Sen skall även Hayabusa turbon säljas till rätt köpare...

Men HELT KLART kommer jag att gå i pension nästa år med söndags åkning samt ringen rekord jakt för hela slanten inplanerad...

No1...

No1 skrev:
323.89km/h med bara lilla mig på...

No1...

Ps!
Var först över 250km/h...
Var först över 300km/h...
Var först över 200mph...
Siktar på ett helgalet sista rekord, först över 350km/h... :skrämd
Ds!

Bra det jag räknar med dig! :tummenupp

Den som är närmast är väl Engelsmannen Garret? Hur nära är han egentligen?
Låt säga att du sätter 350km/h på bakhjulet och slutar. Hur stor chans är det att han inom några år kör snabbare?

Last edited:
No1 skrev:
Jag antar att du menar Gary Rothwell...

Risken att han skall slå mig i hastighetskörning på ett hjul är totalt obefintlig, större risk att Swedie vinner GP inom 10 år!!! ;)

Han ringde mig och utmanade mig på SwedishFreestyleFestival om världs rekordet, men när det kom till kritan så varken hörde han av sig igen, svarde inte i telefon eller på email...........och då skall du veta att vi är kompisar!!!

Näe, han har fått ett smeknamn av mig- Gary "crybaby" Rothwell... :hihi

No1...

Just ja, Gary heter han.. :D Han har ju varit nära dig för några år sedan, han körde 304 och du 305 sen när han ville köra igen tog du nycklarna, i ju för sig var det din hoj hehe!

Men bra då vet jag.. Hoppas man får se det live. Hade velat se det på Lunda.
Tippar på att du kommer försöka på Arlanda? Som du försökte med den blåsa busan, lär vara det ända fältet som är lagom stort.. :tungan

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman