2005-08-16 Bankörning på Anderstorp - öppet för alla!

sleeplezz

Försöker iaf..
Gick med
26 May 2005
Hoj
CB1000RA -09 Hornet -08 Kawa 450-08
Alla är välkomna - nybörjare som rutinerad!

Vi kommer att köra följande datum mellan 17.00-20.00:

16 augusti

6 september

OBS! Vi kör hela banan det betyder att normal ljuddämpning är ett krav 95 db. OBS!

Alla typer av bilar är välkomna, så länge ni klarar bullerkraven.
MC är välkomna om ni blir så många att ni fyller en grupp.

Det kommer att kosta 300 kr och man betalar på plats.

Krav: hjälm, bälte körkort, heltäckande klädsel gäller även passagerare.

All övrig info fås när man anmäler sig.

Anmälan: martin@salesmarket.se / 0707-38 91 08
OBS! Anmälan skall innehålla: Namn, bil/mc samt tel nr.

Mvh

Martin

Ps. Relevanta frågor kan givetvis postas här.

OBS! MC är välkomna under förutsättning att ni fyller en hel grupp.
Körtid: 3x30 min eller 3x20 min beronende på hur många som anmäler sig.

Mvh Martin

Hmm... Öppet för alla. Även oss stackare som försäkrar i TH och IF?

Du får köra oavsett vilket försäkringsbolag du har, du kör ju på egen risk. Detta är ingen träning eller tävling så försäkringen gäller för vissa. Bäst du kollar det själv.

Mvh Martin

Anmäld!

Lika bra, nu när man ändå är helt besatt av bankörning :näsblod

Det blir en MC-grupp den 16/8! Finns plats för många fler. Välkomna!

Mvh Martin

Hmmm ... 95db ... det klarar väl knappt originalsystemen, själv får jag nog dra till bilprovningen å checka mitt Yoshimura innan jag anmäler mig. :tomten

Det stod på hemsidan att det gällde den avsnoppade biten av banan, men så är inte fallet eller?

Man kanske skall dra dit! Jag är anmäld i alla fall..

Vi kör hela banan 4 km, därför är vi extra noga med att ingen låter mer än 95 DB. Om du är osäker om hur mkt din hoj låter kolla med någon här på forumet som kanske kör med samma slip-on system eller likanade. För att vara säker så sätt på orginal dämparen.

Alla får bekräftelse på sitt mail, men två tre styck som anmält MC har haft fulla inboxar så jag har fått tillbaka mailen. Kommer att prova att maila till dessa igen om ett par dagar.

Det är bra intresse från MC åkarna men ännu så finns det platser kvar.

Mvh Martin

tohlzen skrev:
Hmmm ... 95db ... det klarar väl knappt originalsystemen, själv får jag nog dra till bilprovningen å checka mitt Yoshimura innan jag anmäler mig. :tomten

Det är i princip orginal som gäller på Anderstorp, alla jag sett med slip-on har fått körförbud efter första rundan. Jag skulle inte chansa med annat än orginalsystem.

Willey har skickat mail om det finns plats till han och mig. Jag åker själv till gbg imorgon så det skulle vara bra om man kunde få reda på ett svar

/mange

Back