2000 talets svar på Xkjell kåpan. Gruppköp någon?

WestW

.
Gick med
11 Mar 2003
Hoj
.......
Price: $25000

Låter bilderna tala.:yoparty

7_s91k.jpg

4_td0k.jpg

9_fu8o.jpg

WestW du e fan internetdraggaren nummer ett! Var hittar du allt konstigt:yoparty

Vem var det egentligen som förde fram Xkjellkåpan i rampljuset

Äntligen!
Kan man köra den med B-kort? (BMWs kan man väll?)
Jag är såld!!!!
Samma färg som på min.....tänk....aaaah mina Akrapipor på den....

/Dimman

Jag gissar att den där tingesten är en amerikansk skapelse! Alltså... Vill man egentligen ha en goldwing, så köper man väl inte en ZX-10a?

Du glömde den fina beskrivande texten. :D

First we would like to give full credit for all pictures to http://rocketshields.com/ Secondly we decided to use our own description as theirs didn't do this justice. All statements are made by MotoMummy and our own description, not the manufacturer's.

Features:
Mullet wind protection
looping the bike protection (wear nut cup as back part will ride you like a thong) Keeps rain off your hairspray or helmet areodynomic.
Puig and others brag about a double bubble...this is a quad bubble...look at the design
Birth control. Just install this and you'll see what we mean, or ask a girl to go out with you after you install this
Your backend will look like a mermaid
We at MotoMummy do not use this product personally because we are not cool enough so we cannot give a first hand testimonial of the greatness of this product, but based on the design and features we feel we have the best description on the market. If you feel we left anything out please use our contact form and let us know and we'll add it right away. We want to list every feature possible for this great design.

We offer no discounts on this as it's already marked down 50% by us. This is the "you're too cool" discount, but there isn't a "you're too cool for the too cool discount" so please don't ask.

*/ ?>
Nyheter
Verksamheten säkrad på Gotland Ring!

Det har varit många turer k...

Ducati Superleggera V4 Centenario – kolfiberdrömmen

Med anledning av Ducatis 10...

Yamaha Ténéré 700 World Raid provkörd och klar!

Just nu återhämtar vi oss p...

Provkörning pågår, Ténéré 700 World Raid!

Just nu är vi mitt i provkö...

Världslansering, Yamaha Ténéré 700 World Raid!

Just nu är Bike på plats på...

Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen

Screenshot I samband med...

CTEK visar upp ny laddare och ”booster”

CTEK NXT 5 Nu börjar sol...

Vi provkör nya H-D-modeller

Allt om MC åkte till Malaga...

IDM tar klivet upp – EURO MOTO lanseras

EURO MOTO ersätter inte IDM...

Galfer skärper greppet om racing

Pressrelease från Galfer: ...

Back