20 cm snö i skåne!

gör små kuber av det och lägg det i frysen så har du is till fredags groggen :öl :tummenupp

21 cm är det väl ändå?

Jaja, hur som helst. God natt allihopa. :öl

Man får prioritera! har inte haft nått ätbart i kylen på evigheter! kaviaren är det enda som inte lyckasts bli gammalt än! har 10meter till konsum och när dom stänger 22:00 så får man gå till 7-11 och dom har öppet dygnet runt och dit är det 100m så mat får man :D

Mcbudet skrev:
Man får prioritera! har inte haft nått ätbart i kylen på evigheter! kaviaren är det enda som inte lyckasts bli gammalt än! har 10meter till konsum och när dom stänger 22:00 så får man gå till 7-11 och dom har öppet dygnet runt och dit är det 100m så mat får man :D

Handla på Konsum! *klapp**klapp* *klapp**klapp*

:D

Mcbudet skrev:

fan freddie ljug inte nu... man ser ju att det gömmer sig nått i burkform bakom michelingubbe.. :D :fakta

Det där e väl inget...
så här e det hos mej... :( :mad:

Hade inget måttband som räckte :p

Bifogat

• 000_0438.jpg
    000_0438.jpg
    70.8 KB · Visningar: 188
Jag är toksingel!!! men kan säga att kylen burkar vara full av cola i vanliga fall! och laga mat hemma är nått jag inte kommer börja med i första taget! men det skall ju vara romatiskt att äta på resturang'!

är du singel???? ;)

Anna skrev:
Jag hoppas att du inte har någon flickvän som accepterar ditt innehåll i ditt kylskåp...... :confused:

Calzone, calzone, calzoooooone!

Ingår sallad?
Nä.
Ingår kaffe?
Nä.
Buuuuuuuuuuuuu!

Nyheter
Nu startar mässan i Milano

Nu åker vi på redaktionen n...

EU:s fartgräns för MC stoppad

SMC, FIM och FEMA har lycka...

Femte generationen Monster är här