20 åringar som wheelar

Fürstenhoff skrev:
2475484 Var själv bara 16 år när jag på en Yamaha RD 125 körde alla växlar ut & i praktiken hur långt som hellst på ett hjul, både solo och med passagerare - detta var 1984!!

/Fürstenhoff.

Men nu ska vi inte skryta här va :tungan
Jag gjorde 30 dipps på gymmet häromdagen va ;-) Efter bänkpress å hantelpress :yoparty

Green skrev:
2475422 jag anser att jag kör ganska kontrollerat på bakhjulet.. kan svänga lite.. köra sakta/snabbt/växla.. har inte lärt mej cirklar ännu.. men dom e ska väll förhoppningsvis sitta nån gång

började försöka lära med wheela för 2 år sen.. men den sommaren sabbade jag hojen o va hoj löss ca 1.5-2 månader mitt i sesongen.. o i början av denna sesongen krashade jag igen.. o kunde inte köra hoj på ca 3 månader pga en fin nackkrage jag fick bära...
o nu får jag igentligen bara köra på 2 hjul lugnt.. så jag får undvika lite saker nu.. så räknar själv hur länge jag kört... typ...

Fürstenhoff skrev:
2475484 Var själv bara 16 år när jag på en Yamaha RD 125 körde alla växlar ut & i praktiken hur långt som hellst på ett hjul, både solo och med passagerare - detta var 1984!!

/Fürstenhoff.

Jag kunde oxå wheela 1984. :rolleyes:

Fürstenhoff skrev:

/Fürstenhoff.

1984! :tummenupp Det var ett tag sen, då måste du ju ha blivit rätt så ducktig genom åren? Du har inte gjort nån film eller så som du kan länka till?

Ändring: Boldade texten så du inte missar frågan, :yoparty vill ju se uuilisar !

Last edited:
Fürstenhoff skrev:

/Fürstenhoff.

eee har du börjat bli senlil? rd alla växlarna... hahahahah

kom hit och visa....

2km blev mitt rekord tills jag slog över första gången på 2 år. Nu vågar jag knappt längre, slog över en gång till sen nästa gång jag provade cykeln efter första vurpan, skyller på gashäng men inte slutar man wheela för det bara att jag inte vågat ta mig upp till balansläget på ett bra tag.

Dominator-Rocks skrev:
2475525 1984! :tummenupp Det var ett tag sen, då måste du ju ha blivit rätt så ducktig genom åren? Du har inte gjort nån film eller så som du kan länka till?
:rofl :rofl :rofl :rofl den va bra.....:tummenupp

jadå :D visst kan man göra nån lite enkel :D men inte längre en 50 meter :Dhaha

Jag är 18...

Bilden är tagen i Juni...

Bifogat

• nhwheelie.jpg
    nhwheelie.jpg
    120.1 KB · Visningar: 196
jag är 20 har tungt kort.. och ktm 640 motard första sesongen på hoj..
Körde nog en 5km som längst i sommras på motorvägen..

Inte lärt mig och andvända bakbromsen ännu så ser lite vinglit ut när man andvänder motorbroms ibland men det kommer

Last edited:
Nyheter
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

TILLSTÅND KLART: GGN 2.0 KÖRS I HEJDEBY 2025

Nu är det klart att världen...

Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025

Honda var tillbaka i Biarri...

En hyllning till mästaren!

Pressrelease från MV Agusta...