20 år gammal hoj

antonoliver

steve
Gick med
16 Jul 2005
Hoj
Yamaha r1
Hej .jag har en gsxr 1100 86 a ,har hört att när den blir 20 år ,så finns det en speciell försäkring man kan teckna ...en klassiker försäkring eller lik,
är det nån som kan ge mig lite tips om hur det stämmer..
Tack

Bilsport och MC i Växjö.. Helförsäkring kostar runt 1400 kr/år oavsett MC, bara den är 20 år gammal.

Verksamhetsbeskrivning
Vi har prisvärda och marknadsanpassade året runt-försäkringar för mc och entusiastbilar. Räkna själv ut ditt försäkringspris på vår hemsida. Hos oss är du som kund i centrum.

--------------------------------------------------------------------------------
Adressuppgifter
Bilsport & MC Specialförsäkring
Hjortv. 8, 352 45 VÄXJÖ 0470-201 25
Fax 0470-479 25

--------------------------------------------------------------------------------
Öppettider
Mån-Fre 08:00-16:45

Försäkringstyper

Bilförsäkringar, Fordonsförsäkringar, Mc-försäkringar, Motorfordonförsäkringar

antonoliver skrev:
Hej .jag har en gsxr 1100 86 a ,har hört att när den blir 20 år ,så finns det en speciell försäkring man kan teckna ...en klassiker försäkring eller lik,
Tack

Du kan oxå gå med i motorhistoriskaklubben, när du varit medlem i ett år får du försäkra hojen för en knapp femhundring. Men då får du inte använda den till brukskörning.

antonoliver skrev:
Tack

Har en likadan knarr som din....om du inte redan är med i CSCS (Classic Suzuki Club Scandinavia) så gå med NU. Har du en 20 år gammal Suzuki så kan du efter ett års medlemsskap teckna en MHRF/Folksam-klassikerförsäkring hel/hel för 428:- :). Annars kostar det 982:-.....blodigt värre :rolleyes:

hej

fazerfun skrev:
Har en likadan knarr som din....om du inte redan är med i CSCS (Classic Suzuki Club Scandinavia) så gå med NU. Har du en 20 år gammal Suzuki så kan du efter ett års medlemsskap teckna en MHRF/Folksam-klassikerförsäkring hel/hel för 428:- :). Annars kostar det 982:-.....blodigt värre :rolleyes:

:tomten hej,vad är det för adress till deras hemsida ,tänkte jag skulle bli medlem...tack för tipset.Stefan

Nyheter
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner

En exklusiv motorcykel med ...

BMW Motorrad Vision CE

På IAA Mobility 2025-mässan...

Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park