2 timmar kvar....

DaLorD

...alla borde ha en...
Gick med
28 May 2004
Hoj
GSXR1000 K7
oj oj oj.... sitter och räknar ner... om 2 timmar går jag ut på 5-veckors semester.. :banana

Har inte varit ledig så länge på 8 år... ska bli grymt.. :fyllisar

Hoppas jag inte blivit arbetsnarkoman och klättrar på väggarna... jag gör cirka 60 övertidstimmar i månaden vanligtvis..

Jag börjar självklart semestern med kopiösa mägnder ÖL... och imorgon blir det en lite tur på ca 80 - 100 mil o hämta en ny hoj till polaren,.. :yoparty

Är det nån mer än jag som får semesterångest?? Ska ju hinna med att rensa upp på mitt kontor.. hinna med några ordrar som ligger o skräpar... kolla igenom uppgifter som måste vara gjorda m.m...... Ähh... det e väl bara att hålla sig långt borta o stänga av mobilen så man får vara ifred...

Alltid första veckan som är bäst, innan det går rutin i det. :banana Själv har jag 4 kvar, det börjar bli segt att bara gå o dra nu. Tur med vädret har man i alla fall.

2h kvar till ELVA (11) veckors semester. Slå det om ni kan.

Fan, mitt livs äventyr närmar sig med stormsteg. Avfärd 27/7 från Seoul.

Inte långt kvar nu!

Starstriker skrev:
2288775 2h kvar till ELVA (11) veckors semester. Slå det om ni kan.

Inte långt kvar nu!
Det här året består av cirkus 27 veckor semester, längsta sammanhållande period är från 11 april till 8 augusti. Sen blir det från slutet av november o 13 veckor fram. Men då är det nytt år, slå DET den som kan. :hihi

Thermal skrev:
2288790 Det här året består av cirkus 27 veckor semester, längsta sammanhållande period är från 11 april till 8 augusti. Sen blir det från slutet av november o 13 veckor fram. Men då är det nytt år, slå DET den som kan. :hihi

Sen är ditt jobb som en enda lång semester med. Nästan iaf :rolleyes:

Jonathan skrev:
2288798 Sen är ditt jobb som en enda lång semester med. Nästan iaf :rolleyes:
Det vill jag väl inte hålla med om precis, när man väl sitter där så är det 12 timmar om dagen, 7 dagar i veckan i 13 veckor i sträck, inga sovmornar, inga lediga lördagseftermiddagar man kan slappna av på. Så jag tycker nog att jag är värd det trots allt. :tungan

Thermal skrev:
2288817 Det vill jag väl inte hålla med om precis, när man väl sitter där så är det 12 timmar om dagen, 7 dagar i veckan i 13 veckor i sträck, inga sovmornar, inga lediga lördagseftermiddagar man kan slappna av på. Så jag tycker nog att jag är värd det trots allt. :tungan
Och du jobbar som?

Själv gick jag på semester för 1 och en halv timma sedan :D

Längsta betalda semestern jag har haft var på 16v... fast då jobbade jag iofs.. som divemaster i Thailand.

/Reb0

Starstriker skrev:
2288775 2h kvar till ELVA (11) veckors semester. Slå det om ni kan.

Inte långt kvar nu!

Tagit studenten precis.
Räknar med ca 1 år semster :tomten

Last edited:
Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu