2 tim på att bestämma mig?

bamsefar skrev:
det bror nog lite på skicket o om jag anser mig nöjd..fan vad jag ska rasta den :banana annarsa så ligger nog dom rätt så jämnt i pris

oki, bamsefar :)
gör det du tycker e bäst :yoparty
givetvis så e gixxer 1000 en grymt skönt hoj :banana
kör hårt mannen :yoparty

Hoppas du löser det o att affären går bra isf, såg föresten en blå vit gixxer som blåste förbi utanför mitt fönster på ronnebygatan,kan det vara den? Vem är det som äger den?

Med tanke på att jag känner dig bamsefar så är väl det enda jag kan tänka mig skulle kunna bli problem är att Gixxer 1000 kanske blir lite liten....
Med tanke på din längd så kanske Sukkans relativt skarpa knävinkel kan bli ett litet problem i långa loppet.
Hoppas du vet vad du vill ha...

Ups, ser att jag var lite sent ute..
Så nu väntar vi bara på att få höra om vad det blev...
Har du krympt eller behöll du kontinentkryssaren? :)

Last edited:
Lobo Gixxer skrev:
Med tanke på att jag känner dig bamsefar så är väl det enda jag kan tänka mig skulle kunna bli problem är att Gixxer 1000 kanske blir lite liten....
Med tanke på din längd så kanske Sukkans relativt skarpa knävinkel kan bli ett litet problem i långa loppet.
Hoppas du vet vad du vill ha...

Ups, ser att jag var lite sent ute..
Så nu väntar vi bara på att få höra om vad det blev...
Har du krympt eller behöll du kontinentkryssaren? :)
weeeeeeeeeliiiiie :4skrika .det bidde gixxern....men det var liiite slött.men jag tyckte det gick bättre än va jag trodde.faaaaaan vad vi ska weeeeela nu.... :banana hoppas barnorna tar emot mig i sommar.nu ska jag jävlar köra bana...slänger upp en bild sen

bamsefar skrev:
weeeeeeeeeliiiiie :4skrika .det bidde gixxern....men det var liiite slött.men jag tyckte det gick bättre än va jag trodde.faaaaaan vad vi ska weeeeela nu.... :banana hoppas barnorna tar emot mig i sommar.nu ska jag jävlar köra bana...slänger upp en bild sen

Jaha då får man väl säga grattis till den nya hojen då!! :banana

Göt gött, kom igen nu. Fram med kameran, ,vill ju se skönheten :yoparty

bamsefar skrev:

shit va kul Bamsefar :banana :banana :yoparty
du låter riktigt nöjd mannen :tummenupp :yoparty

grattis grattis :)

bamsefar skrev:
Hur känns gixxern jämfört med busan motormässigt (du kanske inte har hunnit prova ) är det stor skillnad?

espa skrev:
Hur känns gixxern jämfört med busan motormässigt (du kanske inte har hunnit prova ) är det stor skillnad?

Kanske som skillnaden på din två hojar.

Gixxern har väl 160 kusar men är säker 20 pannor lättare.

Har haft båda och vågar nog lova att du inte kommer ångra dig. :tummenupp
Visst kan benvinkeln bli lite jobbig vid långturer på Gixxern men det är bara o ta en fika så går det över. Efter 200 är Gixxern lite segare än Busan, men den är klart smidigare, så det går att leva med. :yoparty

Nyheter
Bikeweekend på Kjula denna helg

Den 22-23 augusti är det da...

Motorcycle Inferno #8

Den 5 september blir Laxhol...

Tiotusentals körde Mälaren Runt

Lördagen den 15 augusti gen...

Mälaren Runt fyller 40 år

Nu på lördagen den 15 augus...

Steve Holcombe klar för GGN!

Pressmeddelande 2026-08-10 ...

Nya Chief Vintage Sturgis