2-taktsträffar?

cidair

Yama Kawa Nörd
Gick med
14 Mar 2015
Ort
Kullavik
Hoj
Z1300DFI, GPZ1100B2, Z1100R, R1M, RD350, SR500, ZRX1200S, ZRX1200R
Nu börjar man längta efter att se, höra och lukta på andra 2-taktare igen. :)
Någon som vet någon träff eller liknande? Nääs brukar jag besöka ibland, men där är ju mest V2:eek:r från USA. :gnissla

Finns ju så många fina blårökare runt om i garagen, men det är ju väldigt sällan man får njuta av dem live.:(
 

cidair

Yama Kawa Nörd
Gick med
14 Mar 2015
Ort
Kullavik
Hoj
Z1300DFI, GPZ1100B2, Z1100R, R1M, RD350, SR500, ZRX1200S, ZRX1200R
Någon i Göteborgsområdet som vill träffas och köra 2-takt samt snacka lite skit?
 

R-Oil

Spring start, tillbaka flyttat och clip on.
Gick med
1 Jan 2012
Ort
Göteborg
Hoj
Yamaha TZR 125 TURBO, Yamaha TZ 250 4TW, Yamaha RD 350 YPVS, Yamaha TZR 392, Yamaha RD 421, Yamarilla 421, Aprilia RS 250x6, Aprilia RSV Mille, Aprilia RSV Tuono 1127 och några till i olika status.

Knoddas

Gudomlig sporthojare
Gick med
10 Nov 2010
Hoj
Hypermutta
Blir sugen på att ta ut en veckas semester och mecka ihop min Mito så man kan hänga med på en 2-taktsträff, hade varit kul!
Frågan är om mina fötter och ryggen klarar av att köra 20 mil upp till götet :död
 

Sukkaha

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jun 2014
Ort
Falkenberg
Hoj
1976 Honda Z50a
Blir sugen på att ta ut en veckas semester och mecka ihop min Mito så man kan hänga med på en 2-taktsträff, hade varit kul!
Frågan är om mina fötter och ryggen klarar av att köra 20 mil upp till götet :död

Vill du ha följe så kan jag möta upp i halmstad eller ängelholm. Kör ju en milslukarjawa så avstånd saknar betydelse. :D
 

Knoddas

Gudomlig sporthojare
Gick med
10 Nov 2010
Hoj
Hypermutta
Vill du ha följe så kan jag möta upp i halmstad eller ängelholm. Kör ju en milslukarjawa så avstånd saknar betydelse. :D
När jag väl får igång den så kan jag möta upp dig i Falkenberg, får bara hitta några goa vägar dit för jag vägrar köra motorväg med en sån hoj :glömdet
 

cidair

Yama Kawa Nörd
Gick med
14 Mar 2015
Ort
Kullavik
Hoj
Z1300DFI, GPZ1100B2, Z1100R, R1M, RD350, SR500, ZRX1200S, ZRX1200R
Jag kör gärna en kväll.
Hör av dig så bestämmer vi något :)

Toppen!
Vore skitkul att få se och höra ditt fina Apriliabygge in action.

Jag skäms lite att jag inte hunnit få ihop Belgardan ännu....:gnissla

Men 500:an och 350:n är igång, så det hade varit riktigt kul med en träff. Kanske slutet av nästa vecka?
 

Sukkaha

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jun 2014
Ort
Falkenberg
Hoj
1976 Honda Z50a
När jag väl får igång den så kan jag möta upp dig i Falkenberg, får bara hitta några goa vägar dit för jag vägrar köra motorväg med en sån hoj :glömdet

Efter som jag gillar livet skapligt mycket undviker jag och jawan motorvägar också så småvägar gillas! :hej:fakta:rock
 

R-Oil

Spring start, tillbaka flyttat och clip on.
Gick med
1 Jan 2012
Ort
Göteborg
Hoj
Yamaha TZR 125 TURBO, Yamaha TZ 250 4TW, Yamaha RD 350 YPVS, Yamaha TZR 392, Yamaha RD 421, Yamarilla 421, Aprilia RS 250x6, Aprilia RSV Mille, Aprilia RSV Tuono 1127 och några till i olika status.
Toppen!
Vore skitkul att få se och höra ditt fina Apriliabygge in action.

Jag skäms lite att jag inte hunnit få ihop Belgardan ännu....:gnissla

Men 500:an och 350:n är igång, så det hade varit riktigt kul med en träff. Kanske slutet av nästa vecka?

Den har jag tyvärr inte hunnit färdigställa, då jag köpt ännu mera skit delar ifrån USA ! Det får bli min Aprilia RS 250 som aldrig sviker mig eller kanske Yamaha RD 421 om jag hunnit besiktiga den. Hör av dig när det passar så kör vi en sväng :banana
 
Nyheter
Rapport från Marocko: Dag 1

Vi bekantar oss med lokalin...

Godmorgon från Erfoud!

Provkörning pågår: läckra Yamaha XSR 900 GP

Sandy kör XSR 900 GP All...

Bike på Ténéré Spirit Experience i Marocko!

Yamahas fabriksteam i Rally...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Biljettförsäl...

Anmälan öppen till HUSQVARNA TREK 2024

Nu är ägare av Husqvarna No...

Peter kör nya Svartpilen 801

Bara några kilometer från a...

En helt ny Husqvarna!

Bara några kilometer från a...

Top