RG500-Johannes
Telefonstolpe vs Johannes 1-0
- Gick med
- 7 Mar 2003
- Hoj
- Suzuki RG500 "Aim and squirt" + Aprilia SXV550 "Slide and burn"
Att göra reklam för något på diskussionsforum kan vara lite av en no-no, men jag måste ändå göra det känt att Lennarth Zander (turbo & tvåtaktsguru) har gjort ett tvåtaktskompendie som även innefattar turboöverladdning av tvåtaktare (hiskeliga effektuttag & binära effektleveranser).
Vid köp av kompendie välkomnas man även till ett seminarie som kommer att hållas runt jul, och detta alltså inkluderat i priset av kompendiet. Seminariet kommer att hållas någonstans i Sthlms-området, eventuellt kommer mat till självkostnadspris finnas på plats.
Jag vet ju att jag i varje fall garanterat kommer att vara där och insupa kunskapen.
Kompendiet kostar högst måttliga 200:-, jag vet inte hur många sidor det är -men det gasväxlingskompendie jag har som Lennarth har skrivit var rätt gediget och jag antar att detta är av samma storleksordning.
Så de som är intresserade kan ju kontakta Lennarth via: boostbusters@chello.se
/J
Vid köp av kompendie välkomnas man även till ett seminarie som kommer att hållas runt jul, och detta alltså inkluderat i priset av kompendiet. Seminariet kommer att hållas någonstans i Sthlms-området, eventuellt kommer mat till självkostnadspris finnas på plats.
Jag vet ju att jag i varje fall garanterat kommer att vara där och insupa kunskapen.
Kompendiet kostar högst måttliga 200:-, jag vet inte hur många sidor det är -men det gasväxlingskompendie jag har som Lennarth har skrivit var rätt gediget och jag antar att detta är av samma storleksordning.
Så de som är intresserade kan ju kontakta Lennarth via: boostbusters@chello.se
/J
Ska genast inhandlas....