2-T Olja

du e inne på fel forum om du vill att folk ska visa respekt :7peta

Sen är ju Stork3n 3 månader äldre medlem. Så han har rätt till att vara tyken mot "yngre" medlemmar.

Jag kan vara tyken mot nästan alla i 125-delen :) :D :tummenupp

fan va alla alltid ska hålla på x) :tungan

det finns små 2taks olje flaksor att köpa som går ner i jackfickan eller under sadeln om det finns nått fack där,, att köpa =) (som någon annan skrev) :)

Å andra sidan så finns ju 2t olja på de flesta bensinstationer... So why make a fuzz about this?

Å andra sidan så finns ju 2t olja på de flesta bensinstationer... So why make a fuzz about this?

Håller med den här killen, vill man ha olja köper man väl helt enkelt den på macken där man endå måste hämta bensin?
Och btw om någon undrar så har jag separatsmörjning till min RD, och det mina vänner, det är en 1985a :tungan

Håller med den här killen, vill man ha olja köper man väl helt enkelt den på macken där man endå måste hämta bensin?
Och btw om någon undrar så har jag separatsmörjning till min RD, och det mina vänner, det är en 1985a :tungan
Separatsmöjning är bra tills det går isönder. Då är det helt piss. :fakta

Separatsmöjning är bra tills det går isönder. Då är det helt piss. :fakta

Så sant som det är sagt! Min moppe skar då separatsmörjningen gick sönder :näsblod (fast det var kinaskrot... litar mycket mera på min fina yamaha :) )

Last edited:
separatsmörjning är en underbar produkt enligt mej :) men som allt annat så länge det funkar :)

när jag kör längre sträckor med min dt125r, så får jag alltid ha med en extra flaska i ryggan tillsammans med en 10litersdunk.
Fast det beror ju mest på den skyhöga bränsleförbrukningen, den drar 1-1.1 liter milen =/

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT