pro :)
Medlem
03.30 i natt var några inne och stal 2 st fazer ur våra larmade conteinrar på jarla trafikskola vid solvalla.
båda cyklarna är silverfärgade orginal men en av dom är stripad så att den ser blå ut båda har ställningar för pack väskor (svarta väskor) den blå är stripad med "jarla trafikskola" dekaler.
detta är helt klart en väl planerad stöld! under gårdagen blev en av dessa hojar av med nyckeln, och den conteinern dom stod i hade någon vid något tillfälle skruvat loss muttern till bommen för hänglåset, så dom kunde helt enkelt bara gänga ut den och öppna.
sen till ödets ironi, jag har ett övernattnings rum på skolan, och blir ca: halv fyra i morse, väkt av larmet som lever djävlar i mig! tar bara ett par sekunder innan jag börjat lokalisera upp och ner, och far ut i kallingarna beredd på figth
kollar alla rum i skolan så att ingen är inne, kollar ute på gårdsplanen och alla conteinrar alla bommar och lås ser ut att vara som det ska! ringer larmcentralen och talar om att det är falsk larm. (det händer till och från att så sker, pga batteri backuper eller annat som rör sig typ råttor fåglar som varit inne) förmodligen satt fanskapen och skrattade i någon buske under tiden...........
reg nr. URW717 , och UXB931
ser ni någon av dom ring jarla på 08/288282
eller mig på 070 3112273
eller naturligtvis fungerar förhoppnings vis även polisen
mvh ola
båda cyklarna är silverfärgade orginal men en av dom är stripad så att den ser blå ut båda har ställningar för pack väskor (svarta väskor) den blå är stripad med "jarla trafikskola" dekaler.
detta är helt klart en väl planerad stöld! under gårdagen blev en av dessa hojar av med nyckeln, och den conteinern dom stod i hade någon vid något tillfälle skruvat loss muttern till bommen för hänglåset, så dom kunde helt enkelt bara gänga ut den och öppna.
sen till ödets ironi, jag har ett övernattnings rum på skolan, och blir ca: halv fyra i morse, väkt av larmet som lever djävlar i mig! tar bara ett par sekunder innan jag börjat lokalisera upp och ner, och far ut i kallingarna beredd på figth

reg nr. URW717 , och UXB931
ser ni någon av dom ring jarla på 08/288282
eller mig på 070 3112273
eller naturligtvis fungerar förhoppnings vis även polisen

mvh ola