2 nya bandagar på Sviestad, lite dubbelpostning

• Thread starter Thread starter HW
  • Start date Start date
Okej, anmäld.

Blir jag svartflaggad om jag bromsar förbi folk då också? Eller får man köra så fort man vill...?

Mattias skrev:
Okej, anmäld.

Blir jag svartflaggad om jag bromsar förbi folk då också? Eller får man köra så fort man vill...?

Om du bromsar "förbi" folk tycker jag du skall se till att komma på SMC-körningen så vi kan lära dig att bromsa senare så du kan gasa förbi och bromsa sedan! :va

/HW

HW skrev:
Om du bromsar "förbi" folk tycker jag du skall se till att komma på SMC-körningen så vi kan lära dig att bromsa senare så du kan gasa förbi och bromsa sedan! :va

/HW

Ursäkta broder...... Men du drar mot männen som drar snabbast söder om söder.... Aiiit ?

Rätta in dig i ledet!!!!

Om du inte har sett det så har jag faktiskt Bamse på min avatar, han är världens starkaste björn så han har ett sjudjävla tryck i frambromsen!!!

/HW

HW skrev:

/HW

Ehrm.... Anledningen till att han bromsar sig förbi e.... JAPPS..... varför då?
(brist på hk?)
Du dissar hyffsat fel person broder! :D

ecce skrev:
orginal-burk för oss RR Nissar eller ?

Efterssom vi inte har någon långsam grupp trodde jag sådana frågor var överflödiga.... har man kört nog mycket hoj för att slippa den gruppen borde man ha en uppfattning om vad som menas med original. Om inte får jag väl förtydliga med att det skall vara "bilprovningsoriginal".

/HW

RoLLER skrev:
(brist på hk?)

HW är annars snabbaste motardkillen på Svista. Jag skulle nog tro att det skulle bli ett rejs med blodiga knän och vassa armbågar.
Så dela ut påkarna och ladda inför 1/7.

RoLLER skrev:
(brist på hk?)

Bromsar han tidigare borde andra killen försvinna, bromsar dom samtidigt och han kör förbi bromsar ju den andra killen bättre...

Idiotdiskussion javisst! :tummenupp

/HW

soppatorsken skrev:
HW är annars snabbaste motardkillen på Svista. Jag skulle nog tro att det skulle bli ett rejs med blodiga knän och vassa armbågar.
Så dela ut påkarna och ladda inför 1/7.

Motard..... ???

GGGGGGGGGAAAAAAAAAAAAAahaAHAhaHaHHAHahaHHAHaHAHHAHaHHAHAHaHAHHaHa

Blås av mig FÖR FAN!!!!!!!!!!!

HW skrev:
Efterssom vi inte har någon långsam grupp trodde jag sådana frågor var överflödiga.... har man kört nog mycket hoj för att slippa den gruppen borde man ha en uppfattning om vad som menas med original. Om inte får jag väl förtydliga med att det skall vara "bilprovningsoriginal".

/HW

Jo det var ju inte meningen att fråga något så dumt när jag aldrig satt min fot på banan förut :fatta! Men i mitt tomma inre så fick jag för mig att ni kanske fått tag på en "buller dag" dock var det ju inte det så. Det framgick inte heller i någon text ber så mycket om ursäkt :kocko

RoLLER skrev:
Motard..... ???

GGGGGGGGGAAAAAAAAAAAAAahaAHAhaHaHHAHahaHHAHaHAHHAHaHHAHAHaHAHHaHa

Om du lovar att inte berätta för någon kan jag erkänna att det faktiskt är ganska trist på långrakan.... inget kul alls faktiskt men det finns ju andra pållar i garaget också...

/HW

ecce skrev:
Jo det var ju inte meningen att fråga något så dumt när jag alldrig satt min fot på banan förut :fatta! Men i mitt tomma inre så fick jag för mig att ni kanske fått tag på en "buller dag" dock var det ju inte det så. Det framgick inte heller i någon text ber så mycket om ursäkt :kocko

Misstaget är tillrättat, nu står det enl. svensk bilprovning på båda sidorna. Sorry!

/HW

*/ ?>
Back