2 månader efter min vurpa

oj shit krya på dig ..
ta rehaben på allvarr har hjälpt mig mycket oxå .
men då va det inte mc olycka , bil olycka .lyssna på vad sjukgymnasten säger oavsett om dom kan vara besvärliga ibland

Skönt att höra att du är vid livet. Har inträffat på tok för många mc-olyckor med dödlig utgång på kort tid.
Hoppas att du kan få klarhet i vad som hände vid olyckstillfället.
Se nu till att träna så du blir helt återställd igen!

Ett stort krya på dig!!! :pannkyss

/Johanna

Säger som Kayo när hon var med i fångarna på fortet.

"KÄÄMPAAA"

Du kommer klara det galant med den inställnigen du har.
JOBBA JOBBA JOOÅÅBA
Krya på dig nu

Lycka till med fortsättningen, mitt jobbiga munsår känns inte så allvarligt längre. :confused:

Du är snart tillbaka på benen! :tummenupp

Lycka till!
Och ge inte upp, för det kommer säkert komma stunder då allt bara känns förjävligt..

Hoppas allt går bra, tur att du klarade ryggen och huvudet.. Dom påstår ju att det är viktiga saker :D
Lycka till!

Hej!

Jag smiskade in i ett vajerräcke den 19/6. Minns inte heller vad som hände. Men jag har pratat med Polisen, och de har via vittnen berättat för mig vad som hände.

Nu klarade jag mig oförskämt bra, med tanke på oddsen. Låg inte längre än 4 dagar på sjukhuset innan jag tjatade mig hem. Fast nu har man rehab att vänta på, då mitt knä vart krossat.

Min närmaste vän brukar komma med sin teori som han kallar "80/20-regeln". Den har två innebörder:
1. om man lägger ner 80% av sin energi på att planera, så blir det inte mera än max 20% fel. Med andra ord, planera mera.
2. När man tror att man är helt slut och inte orkar mera. Då har man bara nått 80%, och har fortfarande 20% kvar att ge. alltså, ge inte upp för än man svimmar av trötthet = 100% uttröttad.

Sensmoralen: 80/20-regeln säger, planera innan man gör det och sen gör man det tills man svimmar! :näsblod

Hoppas att du går bra för dig med din Rehab, och tänk 80/20. :banana

Mvh, Anders.

Ugglan skrev:
2269915 Hej!

Jag smiskade in i ett vajerräcke den 19/6. Minns inte heller vad som hände. Men jag har pratat med Polisen, och de har via vittnen berättat för mig vad som hände.

Nu klarade jag mig oförskämt bra, med tanke på oddsen. Låg inte längre än 4 dagar på sjukhuset innan jag tjatade mig hem. Fast nu har man rehab att vänta på, då mitt knä vart krossat.

Min närmaste vän brukar komma med sin teori som han kallar "80/20-regeln". Den har två innebörder:
1. om man lägger ner 80% av sin energi på att planera, så blir det inte mera än max 20% fel. Med andra ord, planera mera.
2. När man tror att man är helt slut och inte orkar mera. Då har man bara nått 80%, och har fortfarande 20% kvar att ge. alltså, ge inte upp för än man svimmar av trötthet = 100% uttröttad.

Sensmoralen: 80/20-regeln säger, planera innan man gör det och sen gör man det tills man svimmar! :näsblod

Hoppas att du går bra för dig med din Rehab, och tänk 80/20. :banana

Mvh, Anders.

Det låter mkt bra. tack för tipsen! Och tack alla andra som skriver och peppar! :)

kurre3 skrev:
2270189 Det låter mkt bra. tack för tipsen! Och tack alla andra som skriver och peppar! :)

Vad blir det för hoj nästa sesong? :tomten
...för jag antar att du har intresset kvar, då du fortfarande vill titta in här! :tummenupp

Krya pa dig, Grabben!

Kan bara halla med om 20/80 regeln. Och nar det kanns som javligast, sa ta 5 min paus o fortsatt sen.

Simma lugnt!

Hoppas allt går bra med rehaben! tråkigt att höra det som hänt, har varit lite orolig när man inte har vetat hur det var med dig.

Nu inser jag vilken tur jag hade i min krasch förra året när man läser om dina skador!

krya på dig!
//Baardh

Åh fy fan så läskigt. Skönt att du klarade dig! Änglavakt.
Hoppas du håller humöret uppe och blir helt återställd snart! Vi behöver dig ute på banan som fotograf :tummenupp

Ta vara på livet allihopa!

Eeey man! låter inte kul det där. Man får sig några tankeställare.

Skönt att se att du är hemma och pallar gå in och prata med oss iaf!

Som någon tidigare skrev får du gärna skriva ner några rader om vad som verkligen hände för många är nog nyfikna.

Så hoppas jag att få se dig på hojjen senast nästa sommar igen!

shit. första olyckstråden som verkligen får mig att tänka lite. Skön instälning till allt, trots allt... Lycka till med rehab, sikta på riverdance så kommer du hamna nå´nstan där Jag är när det blir klart och det går ju att leva med.

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman