2 klotningar inom en halvtimme på ondagsgaas med rr

Status
Ej öppen för fler svar.
Det va som fan.

Men säsongen är ju i stort sett över, du har hela vintern på dig att lappa ihop hojen, kanske bygga om den lite?

Kika runt på ebay... kolla byggtrådar o skit :tummenupp

Gruppkörning på gata. De kör en specifik runda med sjöbo-rakan som mål.

Hur delas denna gruppkörning in?
Jag menar snabb medel grupp är en helt ny benämning för en annan :D

Kan vara roligt att veta om man någon gång ska testa RRR i skåne:glömdet:brinnerup

Hur delas denna gruppkörning in?
Jag menar snabb medel grupp är en helt ny benämning för en annan :D

Kan vara roligt att veta om man någon gång ska testa RRR i skåne:glömdet:brinnerup

Kan inte svara för vilka hastigheter de kör eller vilka kriterier man ska fylla för att köra nån grupp. Kan säkert någon annan som är med på körningarna svara på. Brukar vara långsam, medel och snabb men sen kan de dela upp de i fler grupper beroende på om det är väldigt många som är med och kör.

Kan inte svara för vilka hastigheter de kör eller vilka kriterier man ska fylla för att köra nån grupp. Kan säkert någon annan som är med på körningarna svara på. Brukar vara långsam, medel och snabb men sen kan de dela upp de i fler grupper beroende på om det är väldigt många som är med och kör.

Och så skriker folk rakt ut när dom ber om en försäkringsoffert på en rr hoj :huvet

Och så skriker folk rakt ut när dom ber om en försäkringsoffert på en rr hoj :huvet

Berätta lite mer om hur jobbigt det är att vara smartast och bäst på allt, helt laglydig och bara allmänt jävla dryg ;-)

Snabb ska tydligen vara RIKTIGT snabbt, inte provat inga planer för det heller.
Mellan & lugn är det inte alls stor skilland på lite mer gaspådrag på rakorna i mellan än lugn.
Hastigheterna är inte något överdrivna NORMAL -MC körning-

Man lär stilla undra...hur många är ni på turerna? :va

Och...om det nu går så innihelvete, att det krävs organiserade grupper med hastighetsindelningar, med ytterligare indelningar i dessa...det går faktiskt att köra någorlunda sansat, ha kul, och hålla sig på gatan.

Helvit. Klåpare. Anfäkta å anamma. Basta. :huvet Inte riktat åt dig nödvändigtvis Money, mer generellt. Fan vad trött jag är på fuckon. Go'natt.

Berätta lite mer om hur jobbigt det är att vara smartast och bäst på allt, helt laglydig och bara allmänt jävla dryg ;-)

Är ju precis allt det du inte räknar upp :) Kram på dig med!

Om du läser min trådhistorik så kommer du ganska snabbt se att jag suger totalt!! Klotat mer på 3 månader än dom flesta gör under en livstid på mc :(:tuttar

Edit: Har vett nog att hålla mig till banan och försöka träna och bli bättre utan att riskera andras eller mitt eget liv i onödan.

Har en klotning kollektivet kommer få stå för men ett par som jag själv pröjsat med sura pengar.

Last edited:
Snabb ska tydligen vara RIKTIGT snabbt, inte provat inga planer för det heller.
Mellan & lugn är det inte alls stor skilland på lite mer gaspådrag på rakorna i mellan än lugn.
Hastigheterna är inte något överdrivna NORMAL -MC körning-

Ändå så har två st klotat och ett par andra krokat i under kvällens övningar:rolleyes:
Ni behöver en lokal och bana nära er grabbar och tjejer :tuttar

Lokal bana finns och används flitigt!!! Onsdagdkörningar har haft 3 avåkningar denna säsongen (dom här två inräknade)! Vid fint väder kan det vara allt mellan 50 och 80 motorcyklar som ska köra!

Tycker att det är ganska bra statistik!!!

Där var tydligen någon sammanstötning mellan en KTM (?) och en R1´a också. Var inte med men hörde av någon.

han som körde ktm körde på ojämnhet i marken, när han höll upp handen för visa "möte" hojen började wobbla och han trilla av den, men hans hoj forts längs vägen och snudda vid han som körde R1 i långsam grp. så tur i oturen.

han som körde ktm körde på ojämnhet i marken, när han höll upp handen för visa "möte" hojen började wobbla och han trilla av den, men hans hoj forts längs vägen och snudda vid han som körde R1 i långsam grp. så tur i oturen.

Va? :va

Pågår denna berömdhet ännu alltså?
Får man fråga vart den totalberömde von Vettet tog vägen?
Han försvann så hastigt från Nätet att jag blev orolig men Google har inte gett några som helst besked så jag hoppas han är hyfsat hel.

Ändå så har två st klotat och ett par andra krokat i under kvällens övningar:rolleyes:

Klotningar sker ändå :fakta
Bättre att det finns en grupp med som kan ta hand om den som kört av.

Plus med körreglerna så undviks många klotningar som annars kunde skett.

Med tanke på hur många olyckor som sker överallt annars så är tre(?) stycken på en säsong där 50 - 80 hojar drar iväg varje onsdag riktigt bra :tummenupp

Last edited:
Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...