2 kg Däckpasta 179 kr på Racingtema

Teddy

"...I been here for years"
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Vallentuna
Hoj
1973 Suzuki GT550.
Search no more. Racingtema har gjort en av dessa svåra-att-få-tag-på-prylar lätt tillgängliga för en spottstyver. Till det facila priset av 179 kr får man en livsförbrukning av däckpasta. Hör folkets jubel!
 

Boris JR

Gudomlig sporthojare
Gick med
2 Apr 2003
Ort
Ja
Hoj
.
Äntligen!

Synd att jag redan har en 10kg hink som trots 5års frenetiskt krängande fortfarande har 90% kvar...:D
 

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stockholm-ish
Hoj
Drömhoj
Teddy, jobbar du på Biltema? =)

Jag söker dock "däckspasta" på sprayburk. Det är en michelinprodukt. Jag minns inte vart jag köpt den, och det jag har är rätt snart slut!
 

Draco

1:a REC 2012 #56
Gick med
25 May 2009
Ort
Bredared
Hoj
CBR 1000 racer Gixxer 600 racer och KTM 690 SMC-R
Har en hink från BT i garaget, good shit!!
 

Teddy

"...I been here for years"
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Vallentuna
Hoj
1973 Suzuki GT550.
Teddy, jobbar du på Biltema? =)

Jag söker dock "däckspasta" på sprayburk. Det är en michelinprodukt. Jag minns inte vart jag köpt den, och det jag har är rätt snart slut!

Man skulle kunna tro det :) Sanning är att jag som gått den långa vägen och aldrig fått något gratis (fan, det där lät bra va?) tycker att Biltema gjort mer för Svensk RR än någon annan. Trots att jag betalar varje gång jag passerar kassan känns det nästan som om de sponsrar mig. Jag har troligtvis tjänat mer över åren genom att handla på Biltema än om jag jagat sposorer och fått köpa rabaterat ur deras sortiment.
 

Axxexs

Ordinary man doing extraordinary things
Gick med
11 Dec 2003
Ort
Verkstan
Hoj
Technical Sports Racing AC28-M Prototype powered by Honda Racing Corporation
Tyckte själv det var enkelt att bara bege sig till närmsta däck/mc-handlare och köpa däckpasta där. Var betydligt närmre än att ev behöva åka till en Biltema-butik och den kostade inte mer där heller. Var en bit under 200:- iaf. Denna var dock ett kg mer då den var på 3 kg. Så inte kände jag att det var något svårt eller dyrt direkt. Tog lite längre tid att köpa det där då man fick prata massa racing med dom i butiken... :)

Mitt är tillverkat av Pang-Vax och dom ligger granne med Teddy då dom ligger i Sollentuna.. :tungan

Men Biltema börjar helt klart få ett bra racingutbud! :tummenupp
 

zilog

Mr. Hardtechno
Gick med
13 Jan 2004
Ort
Landskrona
Hoj
RSV1103R -02 Magnesium, VW Polo 1.4 GTI -97
Jag har alltid krängt med 50/50 grumme såpa + vatten.. Aldrig slirande däck trots låga tryck och slicks/riviga starter ;P
 

Zeb_Macahan

Bettingansvarig
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Borensberg
Hoj
KTM 690 Enduro -08
Jo, om det finns på 1 liters. 3 litersburk är bara för mycket o hantera o ta med sig överallt.

Så du menar att du kan snickra ihop ett hus, men du kan inte ta en matsked och skopa över däckkladd i en matlåda eller nått sånt och ta med den. Den stora hinken förvarar du hemma.

Ibland är det skönt när någon drar bort skygglapparna.. :näsblod:tungan:gnissla PS. Skämt, vi känner varann privat, eller nått... DS.

/ Jens
 

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stockholm-ish
Hoj
Drömhoj
Så du menar att du kan snickra ihop ett hus, men du kan inte ta en matsked och skopa över däckkladd i en matlåda eller nått sånt och ta med den. Den stora hinken förvarar du hemma.

Ibland är det skönt när någon drar bort skygglapparna.. :näsblod:tungan:gnissla PS. Skämt, vi känner varann privat, eller nått... DS.

/ Jens
Skillnad att placera ett hus på ett släp och däckpasta, plus allt annat som behövs.

Förövrigt så betalade jag någon annan för att snickra huset! =)

Och du jämför åsna med en häst. Hästen gör enklare vad du vill än åsnan.
 
Nyheter
Ola Stenegärd på MC Collection

Sverige har begåvats med et...

Motorcyklisternas och MC-industrins manifest

Under tisdagen presenterade...

Motorcyklisternas och MC-industrins manifest

Under tisdagen presenterade...

Provkörningsduell, Ducati Hypermotard 698 Mono mot Husqvarna 701 SM!

Just nu är Allt om MC på et...

Course 3-i-1 Paketpris – Förarens val

I den spännande världen av ...

Eldrivna Oruga Unitrack

Oruga Unitrack, en motorcyk...

Distinguished Gentlemans Ride 2024 körs 19 maj

Söndag 19 maj är det dags f...

Boka provkörning under Start2Ride nu

Under helgen arrangerar mot...

Dags för 2024 års Start2Ride

Kommande helg arrangerar mo...

Härlig uppslutning på kortegen i Sydnärke!

Den traditionsenliga mc-kor...

Top