2 HELT skilda frågor....

Reklamen brys på, har själv delat ut skitet i 7 år nu (sen jag var 9½) och jag lägger många gånger till alla, eftersom när man springer upp och ner hela tiden så tänker man bara på massa annat, och så gott som aldrig på just vem som vill/inte vill ha reklam, men sätt upp skylten och hoppas på det bästa...

Om man får reklam trots skylt är det bara att ringa till de ansvariga och klaga. Då slyngeln annat att tänka på. En anmälan till DM-nämden är inte heller fel. Då får reklamföretaget lite extra papperarbete som salt i såret. :hihi

En kamrat har en lapp med följande text på sin dörr:

"Ingen reklam, gärna kontanter"

Han får ingetdera.

Hade en, "ger du mig reklam ger jag dig stryk", men mamma tvingade mig ta ned den.

Har nu den betydligt harmlösare "ingen reklam tack, men gärna samhällsinformation". PK så det förslår!

Inte Barnarbete, då hette det att man bara hjäplte syrran (som är äldre)
Men det är tack vare b.la det som jag har haft råd till 125:a och all jävla bensin..
:) :D :D :)

Förövrigt låter det ju hyffsat safe att sätta upp en lapp med "NEJ tack-reklam-klistermärke"

Får hoppas på det bästa.... Fast viss reklam är ju ganska skojig att få.... Typ hemelktronikblad å sånt... Men fan inget annat....

Får skriva "NEJ TACK, ingen reklam, förutom OnOff, SIBA och elgigantenblad..."

:yoparty

hållundan skrev:
Har lite funderingar, hjälp mig...

Utvecklare som jag är så satte jag upp 'ingen reklam tack' fast i programmeringsspråk på ungefär de flesta språk jag fick ihop det på. Blev cirkus 15 A4-sidor och de två dagarna jag hade ovett att ha dem på dörren kom det faktiskt ingen reklam.

Bytte till vanlig 'ingen reklam tack' och slapp reklam då också.

Den här har jag sett: "Jag skjuter var tredje reklamutdelare. Och den andra har just gått..."
Ganska elak...

Om ni bara hade haft den minsta lilla aning om hur mycket jobb som ligger bakom den här lilla reklambunten. :4skrika

Gustav1 skrev:
Om ni bara hade haft den minsta lilla aning om hur mycket jobb som ligger bakom den här lilla reklambunten. :4skrika

Ja, och?! Det blir ju satans mer jobb om jag ska behöva slänga skiten i pappersinsamlingen efter att den legat på mitt hallgolv i en vecka oxå...

Nä, spara naturen å skicka inte ut reklam...

:hej

Nyheter
Framtidens hjälmar är här!

Bland finesserna finns ljus...

Öhlins, som under många år ...

Bridgestone lanserar nytt sportdäck

Bridgestone har presenterat...

Ny Suzuki-importör

Suzuki SV-7 GX var en av Su...

Suzuki byter importör!

Suzuki SV-7 GX var en av Su...

MotoGP-säsongen avslutas i stor stil