2 HELA DAGAR SUPERMOTO i MELLANDAGARNA

Tror du att du blir själv Supermoto?

En som lovat ska komma är ingen mindre än Svenska mästarn 04-05 Ola Eifrem. Görgen Huvell ska köra fiddy, Ev. sv.mästarn 450 Johan Ejdehage dyker oxå in
och ett jäkla gäng till.
Ryck upp dig
Crille :yoparty
liljekvist skrev:
verkar ju bara jag som ska köra motard abåda dagarna..... kanske skiter i detta och drar ut i crosspåret....

Barrett skrev:
Läst tråden? :tungan :7peta
BTW, hur & var ska du bo?
Jag vet inte hur jag ska sova.... får väl ta och sova i hallen. :tomten Så hur sover du? något bra hoteller eller vandrahem i närheten?

Crille vad ligger hallen på för adress så man vet vart man ska åka...

Last edited:
liljekvist skrev:
Jag vet inte hur jag ska sova.... får väl ta och sova i hallen. :tomten Så hur sover du? något bra hoteller eller vandrahem i närheten?

Crille vad ligger hallen på för adress så man vet vart man ska åka...

Tar in på hotel imorgon, troligtvis Formula eller nått annat billigt. Hör av dig om du vill dela (PM:ar nr).

Vägbeskrivning jag tidigare fått av yasha:

Kör du från Sthlm, är det lättast att ta av mot Södertälje N och köra rakt igenom hela skiten.

Kör av E4an Södertälje N
Kör rakt fram över Mälarbron (1a rödljuset), lägg dig i vänstra filen när du kör över bron och vid det 2a rödljuset och kör sedan
rakt fram mot Torekällberget (3e rödljuset)
Följ den vägen, genom en "chikan" (skarp vänster sedan 90 graders höger och uppför en backe)
fortsätt följa den vägen (Holmfastvägen) tills den helt enkelt slutar i en T-korsning
Sväng höger i T-korsningen
På höger sida ser du ICA Maxi och COOp, i höjd med COOP står det skyltat Gokart & Äventyr åt VÄNSTER!
In under viadukten och på vänster sida ska du se en stor grå och röd byggnad. Framme!!!

fetsladd skrev:
En som lovat ska komma är ingen mindre än Svenska mästarn 04-05 Ola Eifrem. Görgen Huvell ska köra fiddy, Ev. sv.mästarn 450 Johan Ejdehage dyker oxå in
och ett jäkla gäng till.
Ryck upp dig
Crille :yoparty
Helvettes! Isen e full me snö å inget att ploga med. Undra sig om man skulle tatt flyget ner. Vem lånar ut hoj? :D :tummenupp

Olof Eriksson skrev:
Helvettes! Isen e full me snö å inget att ploga med. Undra sig om man skulle tatt flyget ner. Vem lånar ut hoj? :D :tummenupp
Du kan låna min mini moto (kina skit) :lol

Barrett skrev:
Tar in på hotel imorgon, troligtvis Formula eller nått annat billigt. Hör av dig om du vill dela (PM:ar nr).

Vägbeskrivning jag tidigare fått av yasha:

Kör du från Sthlm, är det lättast att ta av mot Södertälje N och köra rakt igenom hela skiten.

Kör av E4an Södertälje N
Kör rakt fram över Mälarbron (1a rödljuset), lägg dig i vänstra filen när du kör över bron och vid det 2a rödljuset och kör sedan
rakt fram mot Torekällberget (3e rödljuset)
Följ den vägen, genom en "chikan" (skarp vänster sedan 90 graders höger och uppför en backe)
fortsätt följa den vägen (Holmfastvägen) tills den helt enkelt slutar i en T-korsning
Sväng höger i T-korsningen
På höger sida ser du ICA Maxi och COOp, i höjd med COOP står det skyltat Gokart & Äventyr åt VÄNSTER!
In under viadukten och på vänster sida ska du se en stor grå och röd byggnad. Framme!!!
Jag kommer från Göteborg. JAg kör väl inte hela vägen upp till stockholm då eller?

liljekvist skrev:
Jag kommer från Göteborg. JAg kör väl inte hela vägen upp till stockholm då eller?

*suck* Södertälje ligger liksom på vägen... kommer du E20 så svänger du av vid Södertälje V, svänger höger in mot Scaniarinken och har gokarthallen på höger sida mittemot COOP Forum (om jag inte kommer ihåg helt fel).
Kommer du E4an söderifrån kör du av Södertälje N, det är enklast att hitta då faktiskt! Kör mot C och följ Barrets vägbeskrivning från Mälarbron och framåt.

Spider skrev:
Men hur svårt kan det vara :7peta :tungan Funkar inte Eniro där nere hos er eller..... :va

Kolla och printa lite kanske. :fatta! :kär

.

Men jag vet ju inte vad jag skulle söka på :4skrika

Nu tackar jag för den fina kartan. Hittar utan problem till punkten du satte ut :Bugar

Kommer du och kör också?

Ingen Yasha i gokarthallen imorgon, jobbet kallar. :( för mig, kanske :tummenupp för ngn annan. :tungan

Ha det så himla kul allihop och kör så det ryker, men var rädda om er! Jag vill inte höra talas om några :kryckor eller :nurse.

:krama

liljekvist skrev:
Men jag vet ju inte vad jag skulle söka på :4skrika

Nu tackar jag för den fina kartan. Hittar utan problem till punkten du satte ut :Bugar

Kommer du och kör också?
Tyvärr inte, foten är inte helt ok än. Tar en dj-la tid på gamla gubbar vettu. :fakta

Men junior och jag skall ner till HockeyMonkey (ligger åxå i Sötälje) och kolla lite hockeygrejs. Mycket talar för att vi svänger förbi er och tjötar lite.

.

liljekvist skrev:

Hitta verkar ju vara det minsta du behöver oroa dig för. Börja med att planera in rätt dag nästa gång! :fatta! :tungan

F.ö. satte jag det snabbaste tiden av alla motarder! :banana ok, det va kanske ingen annan som tog tid. Men förstör inte detta för mig nu!

Barrett skrev:
Hitta verkar ju vara det minsta du behöver oroa dig för. Börja med att planera in rätt dag nästa gång! :fatta! :tungan

F.ö. satte jag det snabbaste tiden av alla motarder! :banana ok, det va kanske ingen annan som tog tid. Men förstör inte detta för mig nu!
Något känndes fel när man hade packat allt i bussen och räknat igenom allt... Jovisst allt är med! :tummenupp

.... Var bara feld dag jag hade planerat in :3freak Trodde det var tor och fre men men det var det inte :kocko

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman