liljekvist
www.mxwheel.se
Ska du vara där båda dagarna?Barrett skrev:Hallå!?![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ska du vara där båda dagarna?Barrett skrev:Hallå!?![]()
Liljeqvist skrev:Ska du vara där båda dagarna?
Barrett skrev:Jag ska upp till sthlm & jobba i mellandagarna & tar med mig hojen. Skiter det sig inte totalt med jobbet så kommer jag köra bägge dagarna.![]()
liljekvist skrev:verkar ju bara jag som ska köra motard abåda dagarna..... kanske skiter i detta och drar ut i crosspåret....
Jag vet inte hur jag ska sova.... får väl ta och sova i hallen.Barrett skrev:Läst tråden?![]()
![]()
BTW, hur & var ska du bo?
liljekvist skrev:Jag vet inte hur jag ska sova.... får väl ta och sova i hallen.Så hur sover du? något bra hoteller eller vandrahem i närheten?
Crille vad ligger hallen på för adress så man vet vart man ska åka...
Helvettes! Isen e full me snö å inget att ploga med. Undra sig om man skulle tatt flyget ner. Vem lånar ut hoj?fetsladd skrev:En som lovat ska komma är ingen mindre än Svenska mästarn 04-05 Ola Eifrem. Görgen Huvell ska köra fiddy, Ev. sv.mästarn 450 Johan Ejdehage dyker oxå in
och ett jäkla gäng till.
Ryck upp dig
Crille![]()
Du kan låna min mini moto (kina skit)Olof Eriksson skrev:Helvettes! Isen e full me snö å inget att ploga med. Undra sig om man skulle tatt flyget ner. Vem lånar ut hoj?![]()
![]()
Jag kommer från Göteborg. JAg kör väl inte hela vägen upp till stockholm då eller?Barrett skrev:Tar in på hotel imorgon, troligtvis Formula eller nått annat billigt. Hör av dig om du vill dela (PM:ar nr).
Vägbeskrivning jag tidigare fått av yasha:
Kör du från Sthlm, är det lättast att ta av mot Södertälje N och köra rakt igenom hela skiten.
Kör av E4an Södertälje N
Kör rakt fram över Mälarbron (1a rödljuset), lägg dig i vänstra filen när du kör över bron och vid det 2a rödljuset och kör sedan
rakt fram mot Torekällberget (3e rödljuset)
Följ den vägen, genom en "chikan" (skarp vänster sedan 90 graders höger och uppför en backe)
fortsätt följa den vägen (Holmfastvägen) tills den helt enkelt slutar i en T-korsning
Sväng höger i T-korsningen
På höger sida ser du ICA Maxi och COOp, i höjd med COOP står det skyltat Gokart & Äventyr åt VÄNSTER!
In under viadukten och på vänster sida ska du se en stor grå och röd byggnad. Framme!!!
liljekvist skrev:Jag kommer från Göteborg. JAg kör väl inte hela vägen upp till stockholm då eller?
Men hur svårt kan det varaJag kommer från Göteborg. JAg kör väl inte hela vägen upp till stockholm då eller?
Spider skrev:Men hur svårt kan det vara![]()
Funkar inte Eniro där nere hos er eller.....
![]()
Kolla och printa lite kanske.![]()
![]()
.
Tyvärr inte, foten är inte helt ok än. Tar en dj-la tid på gamla gubbar vettu.liljekvist skrev:Men jag vet ju inte vad jag skulle söka på![]()
Nu tackar jag för den fina kartan. Hittar utan problem till punkten du satte ut![]()
Kommer du och kör också?
liljekvist skrev:Nu tackar jag för den fina kartan. Hittar utan problem till punkten du satte ut![]()
Något känndes fel när man hade packat allt i bussen och räknat igenom allt... Jovisst allt är med!Barrett skrev:Hitta verkar ju vara det minsta du behöver oroa dig för. Börja med att planera in rätt dag nästa gång!![]()
![]()
F.ö. satte jag det snabbaste tiden av alla motarder!ok, det va kanske ingen annan som tog tid. Men förstör inte detta för mig nu!
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey
För att fira den trefaldige... |
![]() |
Vi provkör Indian Sport Chief RT
I Allt om MC nummer 8 som k... |