2 HELA DAGAR MINIMOTO & FIDDY i MELLANDAGARNA

mellandagsrejsa

:banana Tack Södertälje Gokartcenter för de här dagarna till oss minimotoåkare.
perfekt avkoppling så här i "mellandagarna",så vi fick åka av oss julskinkan :lol .....hihi.Och kul att så många kunde komma och köra. Ser fram emot söndagkvällarna igen. Skitkul.

Gott slut och gott nytt år
önskar
Nisse och Danne med familj.

nizze69 skrev:
:banana Tack Södertälje Gokartcenter för de här dagarna till oss minimotoåkare.
perfekt avkoppling så här i "mellandagarna",så vi fick åka av oss julskinkan :lol .....hihi.Och kul att så många kunde komma och köra. Ser fram emot söndagkvällarna igen. Skitkul.

Gott slut och gott nytt år
önskar
Nisse och Danne med familj.
Kan inte mer än hålla med... Ruskigt kul. Ser även jag fram emot nya söndagar... Samt ett par nya däck :D

Kan bara hålla med.. Skitkul att äntligen få köra tills man är riktigt trött.. Körde ifrån 12.30-19.30 på onsdagen. Och 12.30-19.00 igår, med avslutning genom att köra ifrån 40km/h -> 0km/h på en meter. Studsade lite fint på huvudet och axeln - jävligt öm. Men jag överlever nog utan några större men :huvet ...

Hoppas bara Carro klarade sig ifrån några större blesyrer, det var hon som fick agera stoppkloss åt lilla mig på 85kg.. *förlåt* :(

Michael

Håller med.
En kanon idé!!.

Fast 2 dagar kanske var lite för mycket för dom flesta.
Det var många som saknades den andra dagen..

Men för oss andra som har varit med några år så är det inga problem
att köra 5-6 mil per dag på minimoto + lika mycket med en större hoj..

Läge för en repris mellan Nyår & Trettondags helgen??

MVH

Maxat Fabriken

mullerhawk skrev:
Kan bara hålla med.. Skitkul att äntligen få köra tills man är riktigt trött.. Körde ifrån 12.30-19.30 på onsdagen. Och 12.30-19.00 igår, med avslutning genom att köra ifrån 40km/h -> 0km/h på en meter. Studsade lite fint på huvudet och axeln - jävligt öm. Men jag överlever nog utan några större men :huvet ...

Hoppas bara Carro klarade sig ifrån några större blesyrer, det var hon som fick agera stoppkloss åt lilla mig på 85kg.. *förlåt* :(

Michael
Jag klarade sig ganska bra. Lite ont och haltar men det går nog över. :tummenupp

Vi tackar för ett par skit kul dagar.

Låter bra det, skönt att höra att det inte var något mer än en elak lårkaka... Min axel börjar ordna till sig också, så det var nog mest en hård smäll med lite blåmärken och skrapsår!

Jag kommer tillbaka den 8:e för mer stryk! :näsblod Och förhoppningsvis så har jag bättre skydd på mig då!

Hojbusen skrev:
Jag klarade sig ganska bra. Lite ont och haltar men det går nog över. :tummenupp

Vi tackar för ett par skit kul dagar.

Nyheter
Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...