benkar
Krokvägar svänger mer..
Tiden rusar verkligen iväg, är imorgon fredag 23 september, 2 år sedan Rikard/gpf lämnade oss, och några dagar mer än två år sedan, som vi för första gången satt på Akkurat efter en SH-hojrunda, och helgen därefter istället valde Tivoli, början till det som sedan skulle bli återkommande "Tokholm-SH-pubar", något som fortsatt ett par år...
Då, för två år sedan, kändes det som om hojsäsongen i stort sett var över, att allt gått väl. Men så hände det oväntade, en för mig, för den säsongen väldigt, väldigt ny hojbekant via SH, träffade döden på hoj då det var som minst väntat, men har etsat sig fast i mitt minne väldigt djupt.
gpf och andra hojbekanta/kompisar som lämnat mig genom åren, finns alltid med i bakhuvudet när jag är ute och kör, inte så att jag tänker på det hela tiden, men med jämna mellanrum dyker ni upp, och jag ägnar er en tanke, en stunds vördnad och minne.
Några rader om olyckan HÄR.
Dödsannonsen
RoLLER:s väldigt vackra film kring gpf
Bikerbitchs "reportage" med gpf:s gode vän Lucky9
Skänker Rikard/gpf en tanke på årsdagen imorgon och hoppas det är ok i hojåkarhimmlen fortfarande.
/B
Då, för två år sedan, kändes det som om hojsäsongen i stort sett var över, att allt gått väl. Men så hände det oväntade, en för mig, för den säsongen väldigt, väldigt ny hojbekant via SH, träffade döden på hoj då det var som minst väntat, men har etsat sig fast i mitt minne väldigt djupt.
gpf och andra hojbekanta/kompisar som lämnat mig genom åren, finns alltid med i bakhuvudet när jag är ute och kör, inte så att jag tänker på det hela tiden, men med jämna mellanrum dyker ni upp, och jag ägnar er en tanke, en stunds vördnad och minne.
Några rader om olyckan HÄR.
Dödsannonsen
RoLLER:s väldigt vackra film kring gpf
Bikerbitchs "reportage" med gpf:s gode vän Lucky9
Skänker Rikard/gpf en tanke på årsdagen imorgon och hoppas det är ok i hojåkarhimmlen fortfarande.
/B