Playingcrowd
Ny medlem
Ja visst var det dumt :kocko är så dj...a sur på mig själv att jag inte såg länsman.....någon som vet vad det blir för böter och spärrtid?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Playingcrowd skrev:Ja visst var det dumt :kocko är så dj...a sur på mig själv att jag inte såg länsman.....någon som vet vad det blir för böter och spärrtid?
Ok då är det bara att fortsätta med körningen kan inte vara utan så länge ....Perra skrev:Är 8 månaders spärrtid på den farten enligt trafikjuristens mall iaf.
Playingcrowd skrev:Ja visst var det dumt :kocko är så dj...a sur på mig själv att jag inte såg länsman.....någon som vet vad det blir för böter och spärrtid?
Det var på motorväg och dom stog på vägrenen och prickade mig med laser sen kom det ett gäng mc poliser och stoppade migOlzki skrev:Surt som fan.![]()
Men hur gick det till egentligen? Motorväg alt. motorled? Stod de i en vägficka när du kom körandes och körde ifatt utan att du märkte det? Prickade de dig med laser, vinkade och varefter du faktiskt stannade?
/Olzki (Nyfiken)
Paradoxy skrev:
Läste inte du rubriken? "197 på 110 väg"prulle skrev:Beror på omständigheterna.
Fick du några böter eller bara indraget kort?
KalleNorton skrev:Läste inte du rubriken? "197 på 110 väg"
Hey, det var inte det jag syftade på. Att köra i 197 på 110-väg är inget att böla för.prulle skrev:Ja och du påstår att det inte kan variera då? tycker det är en jävla skilnad om det är kl 5 på morgonen och inte en bil ute eller om det är en jävla massa bilar ute men de är väll en smak sak.
KalleNorton skrev:Hey, det var inte det jag syftade på. Att köra i 197 på 110-väg är inget att böla för.
Har du varit uppe i så hissnande hastigheter? Ja, jag menar 45Km/h.prulle skrev:Okej sorry missuppfatta dig och du missuppfatta mig (Det där kan inte ha varigt rättstavat.)
Nej hellre 197 på motorväg än 45 på utanför ett dagis/småskola om det är lite trafik på båda ställena.
*Micke* skrev:Ett litet tips. Anmäl ditt nuvarande körkort stulet, då har du ju sedan två. Om polisen sedan tar ett av korten så har du ju kvar de andra. Om du då kör lagligt under spärrtiden så är ju risken liten att du blir stoppad, och blir du stoppad på typ rutinkontroll så kollar de ju kortet men oftast så brukar de inte kolla upp de genom datorn, alltså vet de inte att du egentligen är av me de.... Jag har i alla fall inte råkat ut för att de kollat kortet genom datorn....
Paradoxy skrev:
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey
För att fira den trefaldige... |
![]() |
Vi provkör Indian Sport Chief RT