Raderad medlem 18100
Guest
. . . . .
. . . . .
. . . . .
Last edited by a moderator:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Men hur funkar det då ? Man bjuder hem en pryl, betalar den + frakten via paypal. Sen om paketet fastnar i tullen, får man då ett brev/samtal från dom att man har ett paket man ska pröjsa tex 2000:- för att få sänt från tull hem till mig ?
Men hur funkar det då ? Man bjuder hem en pryl, betalar den + frakten via paypal. Sen om paketet fastnar i tullen, får man då ett brev/samtal från dom att man har ett paket man ska pröjsa tex 2000:- för att få sänt från tull hem till mig ?
okej.
Såg nu ett objekt jag vart sugen på från HongKong. Hur är det med moms/tull-regler därifrån ?
Mitt ebaykonto blev hackat nyligen och någon köpte en iphone i mitt namn.
4200:- drogs från mitt konto.
Som tur är upptäckte jag det i tid och kunde efter ett par timmars jobb fixa allt till rätta.
Måste säga att paypal gjort ett bra jobb.
Lyfter tråden lite.
Tänkte kolla om någon kan hjälpa mig hitta någon liknande nummerplåtsbelysning till bra pris på ebay.
Eftersom jag inte själv har något konto där kanske någon som ändå ska handla kan köpa hem en till mig (om det nu blir billigare än att handla i Sverige).
![]() |
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2
2025-års Fat Boy Gray Ghost... |
![]() |
European Bike Week: 2-7 september 2025
Under veckan den 2 – ... |
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion
Michael Schumachers Honda F... |
|
![]() |
Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti 202... |