180cc till ns 125r VILL HA ! ! !

duvall

Ny medlem
Gick med
10 May 2005
Ort
Norrsundet
Hoj
Honda ns 125r
Hej alla grabbar som ni kanske förstår vill inte jag tillhöra 125 sektionen nå mer hehee men skulle hemskt gärna vilja ha tag i en 180cc cylinder men jag hittarr ingen som har jag har kollat på det flästa tror jag vet ni nån som har tack på förhand duvall88@hotmail.com
 

brorzan

Ny medlem
Gick med
30 Jun 2005
Ort
hemma
Hoj
Hornet 600 -99
snälla skriv med punkter å stora bokstäverdet blir något lättare för oss andra att läsa då tack ska du ha hälsningar brorzan
 

Tjet

Med lem
Gick med
23 Mar 2003
Ort
Göteborg
Hoj
XR600R SM -94
brorzan skrev:
snälla skriv med punkter å stora bokstäverdet blir något lättare för oss andra att läsa då tack ska du ha hälsningar brorzan

Ska man inte föregå med gott exempel?
 

The Nameless

Ny medlem
Gick med
11 Mar 2005
Ort
väddö
Hoj
En vråltrimmad moppe med kolvuppstudsar fjäder och filat bakdrev
duvall skrev:
Hej alla grabbar som ni kanske förstår vill inte jag tillhöra 125 sektionen nå mer hehee men skulle hemskt gärna vilja ha tag i en 180cc cylinder men jag hittarr ingen som har jag har kollat på det flästa tror jag vet ni nån som har tack på förhand duvall88@hotmail.com

villde ochså ha de ... fast de blir för stora efterkosstnader ... då jag själv har en data flekt som hjälper motorn att kyla , då orignal kylningen inte är anpassad för 160cc ... och då ska man inte tala om 180 ... plus att kopplingen :3freak ja kopplingen :7peta
 

Tjet

Med lem
Gick med
23 Mar 2003
Ort
Göteborg
Hoj
XR600R SM -94
The Nameless skrev:
villde ochså ha de ... fast de blir för stora efterkosstnader ... då jag själv har en data flekt som hjälper motorn att kyla , då orignal kylningen inte är anpassad för 160cc ... och då ska man inte tala om 180 ... plus att kopplingen :3freak ja kopplingen :7peta

En fläckt som är byggd av 1or och 0or? Vart köper man sådana? Vill gärna ha en.
 

Solid snake

Guest
Tjet skrev:
En fläckt som är byggd av 1or och 0or? Vart köper man sådana? Vill gärna ha en.
Borde inte du veta hur man stavar till fläkt? Eller var du bara jätteübermegaironisk?
 

CayLe

De är efter mig!!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stockholm
Hoj
Kör bil.
Äh, sluta gnälla om småsaker nu pojkar, hade jag oxå vart 11 och inte fått fitta hade jag förstått vad ni gnällde om. ;) Citat av Martin Timell.

Räcker inte kylningen till vilket verkar underligt så släng på en Delta fläkt av nåt slag till en dator och se glad ut. Kopplingen är ju bara att byta lamerllerna i om de inte skulle palla samt byta fjädrar eller spänna de som redan finns med brickor.

Gasa tills det rasar :yoparty
 

Tjet

Med lem
Gick med
23 Mar 2003
Ort
Göteborg
Hoj
XR600R SM -94
Solid snake skrev:
Borde inte du veta hur man stavar till fläkt? Eller var du bara jätteübermegaironisk?

Komm innte härr ock säy hurr jagg ska stavva!!! :mad:

Jag kunde inte felstava fläkt på nåt bättre sätt jÖh. :gråta
 

The Nameless

Ny medlem
Gick med
11 Mar 2005
Ort
väddö
Hoj
En vråltrimmad moppe med kolvuppstudsar fjäder och filat bakdrev
Tjet skrev:
En fläckt som är byggd av 1or och 0or? Vart köper man sådana? Vill gärna ha en.

1or och 0or ? :confused: köpte en vanlig data fläkt och likriktare på claes ollson eller nu vad de hetter ... gick väll på 400 spänn :)
 

Paradoxy

Guest
The Nameless skrev:
1or och 0or ? :confused: köpte en vanlig data fläkt och likriktare på claes ollson eller nu vad de hetter ... gick väll på 400 spänn :)


Du, data fläkt?
Datorfläkt ska det va.

Du förstår verkligen inte att dom driver med dig? :kocko


:rofl
 

The Nameless

Ny medlem
Gick med
11 Mar 2005
Ort
väddö
Hoj
En vråltrimmad moppe med kolvuppstudsar fjäder och filat bakdrev
Paradoxy skrev:
Du, data fläkt?
Datorfläkt ska det va.

Du förstår verkligen inte att dom driver med dig? :kocko


:rofl

En vanlig datorfläkt :7peta låter litte dumt :rofl
 

^XceeD^

Drive it like you stole it!
Gick med
10 Feb 2004
Ort
Kävlinge
Hoj
Ingen hoj för tillfället, Cagiva Mito -97 (7 speed) *såld* plus en sketen Yamaha Virago 535 -97 *såld*
The Nameless skrev:
villde ochså ha de ... fast de blir för stora efterkosstnader ... då jag själv har en data flekt som hjälper motorn att kyla , då orignal kylningen inte är anpassad för 160cc ... och då ska man inte tala om 180 ... plus att kopplingen :3freak ja kopplingen :7peta




en fråga: vad har du i svenska?

"villde" existerar inte ens i svenska språket (förrän nu)
 

The Nameless

Ny medlem
Gick med
11 Mar 2005
Ort
väddö
Hoj
En vråltrimmad moppe med kolvuppstudsar fjäder och filat bakdrev
^XceeD^ skrev:
en fråga: vad har du i svenska?

"villde" existerar inte ens i svenska språket (förrän nu)

Vg :) men d är en helt annan sak att skriva något till skolan eftersom när jag skriver i forumet så skriver jag för att de ska gå snabbt ochh går ej igenom stavningen ...bara i vissa fall :rolleyes:
 

Tjet

Med lem
Gick med
23 Mar 2003
Ort
Göteborg
Hoj
XR600R SM -94
The Nameless skrev:
Vg :) men d är en helt annan sak att skriva något till skolan eftersom när jag skriver i forumet så skriver jag för att de ska gå snabbt ochh går ej igenom stavningen ...bara i vissa fall :rolleyes:

Ska man inte ha det man lär sig i skolan till något?
Du blir inte tagen speciellt seriöst när du hittar på egna stavningar och ord. Så det kan nog löna sig att lägga ner en extra minut på gramatiken. :tummenupp
 

philsson

Jag gasa... å de rasa
Gick med
17 Jul 2004
Ort
Örebro
Hoj
zx7r
Hjort skrev:
Nu har ni gått rejält off topic, håll er till frågan...
180cc cylinder till nsr r finns på www.50cc.nl:

180cc malossi 65mm
can not be used with std.cylnderhead - 485.12€

160cc polini 60mm - 527.12€

Som du ser så köper du malossin så får du inte med något topplock och du kan inte använda orginal, så du får bygga ett eget vilket kanske kan ses som lite svårt. Satsa på Polinin istället :yoparty

Om någon annan söker trim till sin 125a så kolla in www.50cc.nl, skit bra sida med trim till dom flesta vanliga hojar mellan 50-125cc :tungan
har du tänkt på att de kanske har topplock också. :hihi
 

The Nameless

Ny medlem
Gick med
11 Mar 2005
Ort
väddö
Hoj
En vråltrimmad moppe med kolvuppstudsar fjäder och filat bakdrev
Hjort skrev:
Nu har ni gått rejält off topic, håll er till frågan...
180cc cylinder till nsr r finns på www.50cc.nl:

180cc malossi 65mm
can not be used with std.cylnderhead - 485.12€

160cc polini 60mm - 527.12€

Som du ser så köper du malossin så får du inte med något topplock och du kan inte använda orginal, så du får bygga ett eget vilket kanske kan ses som lite svårt. Satsa på Polinin istället :yoparty

Om någon annan söker trim till sin 125a så kolla in www.50cc.nl, skit bra sida med trim till dom flesta vanliga hojar mellan 50-125cc :tungan

jo men jag fundadde litte på d där ... och kom fram till att vi använder ord här uppe i rosslagen som inte äns existerar litte längre ner i sverige ... kommer inte på något nu men återkommer :)
 

CayLe

De är efter mig!!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stockholm
Hoj
Kör bil.
Hjort skrev:
ja det har jag och nej det har dom inte :)

Helt säker på att det inte följer med ett topplock?
Polaren köpte ett malossi 180cc till sin NSRR och då följde det med topplock.
 
Nyheter
Custom Bike Show imorgon!

Portarna till campingen är ...

BMW visar upp konceptmodellen R20

BMW har visat upp på en hel...

Prövotid på AM-körkortet införs

En ändring i körkortslagen ...

2025 års motocrossmodeller från Husqvarna

Husqvarna Motorcycles har p...

BMW visar upp konceptmodellen R20

BMW har visat upp på en hel...

Återträff för deltagarna på Carlbarks Spanienresor!

Carlbarks motor arrangerar ...

”Vårservice”!

Ibland hinner man inte rikt...

KTM 990 RC R på väg

KTM har presenterat prototy...

Bike Babes 10 år – bjuder in till mc-mässa

Fotograf: Lotta Kronåker ...

Bike Babes 10 år – bjuder in till mc-mässa

Fotograf: Lotta Kronåker ...

Top