180bhk

pittbull

***MEAN MACHINE***
Gick med
22 Jun 2004
Hoj
full preppad gsx-r 1000-k6a
tjenare, nu e den klar.... peter skrämde ur min gammla retta, nu kommer det.... 166,? bhk men skulle få ca 180 med ett system... fan vad jag vill prova den nujuuuuu. :D :banana :rofl

Kamikaze kid skrev:
Blah!

Jag ska slå dig med min gamla blade! :D
ja om det blir så. så blir jag glad för din skull... men om inte får du böli glad för min skull ok.... :yoparty :fyllisar

Kamikaze kid skrev:
Vi får ha vår egen oldbikespowershootout! :D

Klart jag är glad för din skull... :tungan
ha ha, ja vi lär nog det vi med de gammla skit cyklarna.... eftersom vi inte haR RÅD MED DESSA NYA, ELLER DET KANSKE E SÅ ATT DET SOM LIGGER NERLAGT I MINM HOJ SKULLE JAG LÄTT KUNNA KÖPA EN NY,TEX ZX-10 ELLER R1a. men det är kul att prägla sina egna så jag e nöjd snart. bara lite kvar, :arsele detta e det ända de som under skattar oss få se myyyyycket av i sommar. :fyllisar

Bifogat

• Bild 341.jpg
    Bild 341.jpg
    34 KB · Visningar: 332
pittbull skrev:
ha ha, ja vi lär nog det vi med de gammla skit cyklarna.... eftersom vi inte haR RÅD MED DESSA NYA, ELLER DET KANSKE E SÅ ATT DET SOM LIGGER NERLAGT I MINM HOJ SKULLE JAG LÄTT KUNNA KÖPA EN NY,TEX ZX-10 ELLER R1a. men det är kul att prägla sina egna så jag e nöjd snart. bara lite kvar, :arsele detta e det ända de som under skattar oss få se myyyyycket av i sommar. :fyllisar
Var det inte så att ingen ville köpa din hoj till det pris du hade begärt?

sandstream skrev:
Var det inte så att ingen ville köpa din hoj till det pris du hade begärt?
jo då, men jag fick se annonsen på den nya rytande bomben, då bestämde jag mej för att den får stanna ett tag till. hoppas det är ok för dej, men jag blev faktiskt bjuden, 50.000kr och en något skrapad r1-01a. så inte fan säljs den för att det ska in pengar i kassan. utan det var för jag ville ha en vassare cykel bara. men nu fick jag ju det så???? var det nåt annat som du vill anteckna så fråga på du ok...

Min gissning på 157 Hk var ju med orginal förgasare å orginalsystemet (slip-on dock) så jag var närmast !!!
166Hk med flattisar och orginalsystem e ju helt ok.

Från 7krpm å hela vägen till varvstoppet kommer kurvan skjuta upp rejält med Akra system. IIIIIIHHHHHAAAA !!! JAg vidhåller runt 175 på bakan med Akra system.....

Min gissning hitintills var närmast ...Vad vann jag ?? :confused:

Triggerhappy skrev:
Min gissning på 157 Hk var ju med orginal förgasare å orginalsystemet (slip-on dock) så jag var närmast !!!
166Hk med flattisar och orginalsystem e ju helt ok.

Från 7krpm å hela vägen till varvstoppet kommer kurvan skjuta upp rejält med Akra system. IIIIIIHHHHHAAAA !!! JAg vidhåller runt 175 på bakan med Akra system.....

Min gissning hitintills var närmast ...Vad vann jag ?? :confused:
en prtov tur om vi träffas nån stans.duger det???? :fyllisar

pittbull skrev:
en prtov tur om vi träffas nån stans.duger det???? :fyllisar

Med ditt pizzadrev kan jag nog wheela den alla växlar ut i P ´s garage *ASG*

Dags att drev upp den igen...tror du kommer få upp den på slangen ändå nu !!

Triggerhappy skrev:
Med ditt pizzadrev kan jag nog wheela den alla växlar ut i P ´s garage *ASG*

Dags att drev upp den igen...tror du kommer få upp den på slangen ändå nu !!
skojjar du... det var polarn som ägde den före som drevade upp fanstyget till håll i dej nu, 50kugg bak :D

Nyheter
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner

En exklusiv motorcykel med ...

BMW Motorrad Vision CE

På IAA Mobility 2025-mässan...

Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park