18:e april testdag på Superbike!

Är det bara jag som blir sjukt nervös av att köra något som inte är ens eget?? :gnissla

$noop skrev:
Är det bara jag som blir sjukt nervös av att köra något som inte är ens eget?? :gnissla

Faktiskt inte, allt väl så länge det inte är någon kompis prylar, men jag tar det lugnt. Det roligaste vid vissa provkörningar är att skriva på papper där man accepterar en självrisk på tretti tusen :tummenupp
Skall bli ball att köra KTM!

Thunder skrev:
För oss oinvigda kanske en liten förklaring kan vara på sin plats???? :)
Farbron lånade min Duke och tränade lite bakhjulsåka, det gick åt hell kan man säga.... men den blev väldigt fin när den väl kom från verkstan igen.

Mary skrev:
Farbron lånade min Duke och tränade lite bakhjulsåka, det gick åt hell kan man säga.... men den blev väldigt fin när den väl kom från verkstan igen.

Som ny skulle man kunna säga :)

Last edited:
Långa farbron skrev:
Minimal skrapsår på höger underben,dock fick jag ett plåster på Kungälvsakuten (gratis).

Heja den svenska sjukvården...... :nurse

Det var ju bara att det blev gratis, annars hade det blivit 17001 kronor. Men bäst var väl att det bara var en liten skada fysiskt, men stoltheten är fruktansvärt svår att läka.... :tungan :hihi

Thunder skrev:
Heja den svenska sjukvården...... :nurse

Det var ju bara att det blev gratis, annars hade det blivit 17001 kronor. Men bäst var väl att det bara var en liten skada fysiskt, men stoltheten är fruktansvärt svår att läka.... :tungan :hihi

Jo,men Mary tog/tar det ovanligt bra.

Hon är en stor människa i sinnet,fast hon är så smal.

Edit:

För att återgå till tråden så är det ju fantastisk att dom erbjuder provkörning i år,det var värre med det förra året.

Last edited:
Nyheter
Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...