18 aug kunde varit bättre.

Robban W skrev:
Som det verkar nu är jag välkommen när jag blivit bra i benet. Så jag håller tummarna att det blir så.

kommer kunna gå rätt bra efteer 4-6 veckor. Jag kunde gå rätt bra efter 4veckor.

Men jag fick en lårkaka också. Så allt gick ju sönder där i. Var bröt du ditt ben?

Robban W skrev:
Jo jag har typ aldrig gjort illa mig förut även fast jag krockat med några bilar tidigare och kört omkull i snömodden så har jag bara behövt vrida till växelspaken, rikta styret lite och sen kunna fortsatt. Ödet ironi som Stockel säger :)

Shit! nu kan du ligga och njuta över att du inte kommer behöva åka i modd och slask i alla fall. (vilket du inte skulle i alla fall, men ändå :rolleyes: )
Vad ät var det för annat jobb du hade på g? Blit du så kry så man får se dig på en öl eller 10 i höst något?

Mcbudet skrev:
Tja robban!

nog fick pickupen en herrejösses resa :yoparty
du får ta och krya på dig snabbt satan!
men du har ju morfin :ätapiller så känn lugnet och ha det gott mannen!

fresten har din kruka och en stövel så dom grejjerna behöver du inte leta efter längre!
Så du vann över alla partybilar! :tummenupp

Last edited:
Avåkningar 17-18:e

Hoppas allt blir bra med dig. Den 17 var också en svart dag, sex pers på Huddinge enl personalen, var förbi med ett brutet nyckelben själv.

Oj jävlar... den dagen hade jag dejt med en brud o körde hoj i regnet :hihi

Alla kan inte ha det bra varje dag eller nåt.

Krya dig.

Robban W skrev:
Mitt emot mig ligger en kille som som kört ut i skogen med sin sporthoj o pajat höften till höger om mig ligger en annan kille som kört ut i däcktraven på midland i 230 blås. Kunde nog inte haft bätte sällskap, riktigt trevligt hade vi..

Städade på mittsverige idag, såg att något stack ut ur en däcktrave, gick närmare och ut stack en nyckelring, drog ut den och hittade en krokig suzuki nyckel.

Hoppas att ni alla repar er på bästa sätt. :tummenupp

Bifogat

• nyckel.jpg
    nyckel.jpg
    107.1 KB · Visningar: 55
Nämen!

Tråkigt att höra grabben! :pannkyss

Hade jag varit i stan kunde vi kikat på en massa b-skräckisar ihop ju :)

Krya på dig!!

:krama

Back