18.30 Motor: SM Supermotard

• Thread starter Thread starter Aee
  • Start date Start date
Har någon annan än jag problem med att ladda ner från sporthoj.years2.com? Den avslutar nedladdningaen innan allt kommit ner... :confused: Har fått ner några av Supermoto´s filmer men inte alla då nedladdningen avbrutits ett otalt gånger. :huvet Vad kan vara felet?

jag har samma problem..

Står iof. att det kan förekomma driftstörnar idag

Fixx skrev:
jag har samma problem..

Står iof. att det kan förekomma driftstörnar idag
Men idag är det den 4:e. Det står att det kan vara under den 3:e driftstörningar... Ska testa senare igen ifall det går bättre.

Tydligen så har de plockat bort Supermoto´s filmer då de är tv inspelningar. Synd! :(

Jippie! Idag missade jag inte den... missade dock lite av början. Fan, vad skoj det såg ut! :tummenupp

Annars är det repris idag kl.15.30 på svt 24. :tummenupp
Det är säkert någon som spelat in det, men problemet är hur de ska delas ut... Får tydligen inte dela ut filer inspelade från tv på sporthoj.years2.com.

Nu är det supermotard på svt 24! :)

Edit: Fan, det är lika skoj att kolla deras körning flera gånger... :yoparty

Last edited:
Ja verkligen, riktigt tuffa race nu ju =), ah riktigt coolt, måste ta och prova på det där med bana asså, uj uj uj =)

Jockwell skrev:
Annars är det repris idag kl.15.30 på svt 24. :tummenupp
Det är säkert någon som spelat in det, men problemet är hur de ska delas ut... Får tydligen inte dela ut filer inspelade från tv på sporthoj.years2.com.
Varför inte? :confused: :va
Skulle precis till att börja ladda upp helgens race från Strängnäs ju...

Var det nån som såg den snygga killen bakom det porriga kolfiberframhjulet som var med som hastigast efter en dryg kvart?? Gissa vem som mekade den hojen ;)

Supermoto skrev:
Varför inte? :confused: :va
Skulle precis till att börja ladda upp helgens race från Strängnäs ju...
Ingen aning. Det står på sidan att det inte är tillåtet. Grymt surt då jag inte lyckats ladda ner alla filer. :mad:
Jag missade tydligen mekandet... :tungan

Har någon en idé hur vi kan lösa detta bekymmer?

Jockwell skrev:
Ingen aning. Det står på sidan att det inte är tillåtet. Grymt surt då jag inte lyckats ladda ner alla filer. :mad:
Jag missade tydligen mekandet... :tungan

Har någon en idé hur vi kan lösa detta bekymmer?
Skicka mig ditt IP så ger jag dig logininfo på min egen FTP, låter den stå på imorron så kjan du ladda direkt från mig.

Supermoto skrev:
Var det nån som såg den snygga killen bakom det porriga kolfiberframhjulet som var med som hastigast efter en dryg kvart?? Gissa vem som mekade den hojen ;)

Gissa vem som tillät inte bara en utan TVÅ äckliga gula hojjar i vårat fiiina silvriga tält :tungan

rejser skrev:
Gissa vem som tillät inte bara en utan TVÅ äckliga gula hojjar i vårat fiiina silvriga tält :tungan
Höhö, gissa vem som inte fick igång sin Italienska primadonna så att det bara blev ETT kvalvarv på två hela heat :7peta

Back