18 år IDAG!!!!

Grattis, mer glädje åt folket! Alltid trevligt med någon som har något odelat positivt att berätta. :tummenupp

Alla cyniska inlägg från brända "has been"-muppar är bara att ignorera, va fan, hur som helst så får man ju vila i frid en vacker dag!

Olle_TZR skrev:
:födelseda Tänkte bara hälsa ett stort grattis till mig själv som fyller 18 år nu! :banana :födelseda Känns helt underbart!! kom nyss från vägvärket där jag skrivet teori för B-behörighet och det gick toppen!! Sen träffa jag en skit söt tjej i fredas som jag nu är tillsammans med!! :kiss Fy fan va livet kan vara undebart ibland! Hoppas alla andra får en underbar dag!! :tummenupp

njut och sug åt dig nu medans du kan! Snart avlöser ryggskotten varann och fogden flåsar dig i nacken.

Brukar inte skriva i såna här trådar, men 18-årsdagen är stort så grattis! :födelseda :öl

Olle_TZR skrev:
Vara beredd på vad? vill ju inte direkt ha dom 3 V´na än om du mena så.. Va bara så länge sen man hade nått att gosa med.. har massor av underbara kompisar som ställer upp på allt.. men det saknades nått! så ja ska njuta av det så länge jag kan!

De tre V:na :rolleyes: ´Våld, Vilja Vaselin :tummenupp Finns inga problem som de inte löser :D Men du kanske ska vänta ett par dagar till innan du presenterar dina idéer för henne :hihi

Lycka till :banana

Nyheter
Motorsportsalongen i Örebro!

Jag tog en snabb avstickare...

Honda CB 1000 GT bjuder på sportig komfort

Det är ingen lätt uppgift H...

KTM: ”Det är helt klart vägen framåt.”

Rajiv Bajaj, 58, VD för den...

Framtidens hjälmar är här!

Bland finesserna finns ljus...

Öhlins, som under många år ...

Bridgestone lanserar nytt sportdäck