18årig tjej vill ha din hjälp

Oddjob

Bannad
Gick med
5 Mar 2005
Hoj
2010, Skakig 1000RR
Fyndig titel :crash

Nu är det fan snudd på kris,
tjejen fyller 18 imorgon och jag har inte den blekfetaste vad jag ska köpa för krimskrams till henne.

Är trött på det vanliga kläder, smycken.

Hennes morsa är på jobb så där kan man inte fråga,
hade en tanke om att göra ett presentkort där det står att jag betalar tatueringen hon vill göra,
men frågan är om det är så uppskattat av morsan (speciellt utan att fråga),
och hon är som sagt på jobb, svarade inte när jag ringde men jag provar nog senare.

Budget: Ja vad är rimligt, typ 500-1000 spänn (plus/minus är inte så viktigt).
Intressen: Äta, skita, sova (Ärligt; Smink?.. Väskor? :D)

köp en fjollig liten kinamoto med startfel, laga den medelst silvertejp och ett nytt dragsnöre, ge bort den och led in henne på mc-vägen:yoparty

Hehe.. tjöp massage olja (aka gldmedel) och en leksak, leverera med presentkort på "Actionnatt".

Edit:

vaffan.. jag hade en liknande grej för ett åar veckor sen.

bakade en tårta, byggde koja i vardagsrummet och förberedde med massa ljus och ett par vinglas + vin..

När vi kom hem ledde jag in henne och sa typ att "vi träffades på sommaren, och dethar varit ett sånt jefla gnäll om picknic (inte riktigt så kanske :tungan ), och det är klart att du ska få allt du vill ha.."

Toppade med lite rosa rosor hon inte såg förrän senare och vips :tuttar , så är man hemma..

Bara ett tips..

Last edited:
Jag fick en resa till Teneriffa all inclusive av min sambo när jag fyllde år igår. Du kan ju inte vara sämre, eller hur?

Ärligt klona din penis!

Clone a willy finns på TM !

Jag gillar idén om en picnic i vardagsrummet med filtar, ljus, blommor och allmänt mys! :tummenupp

Sen var din egen idé om presentkort på en tatuering jättebra! Vad ska morsan säga? Tösen blir ju myndig! :tungan

Du kanske kan kombinera bägge? Och lite god mat på det.

En helkväll på stan? Fetaste finresturangen du kan hitta.

Ett armbandsur?

Jag tycker att det är lite kul att den enda tjejen som svarade klickade på mitt alternativ.. me me memememe :D :tuttar

Lite filtar och så.. och nya sängkläder obviously :tungan

Hon har smycken och trams, men jag tänkte till och köpte en Ipod Nano 3g
Tänkte att det vill hon säkert ha :)

Problemet är ju att det är inte komplicerat, inte det minsta så då är det inte likt mig.

Så jag köpte en ask paradis med, har nyss öppnat upp plasten försiktigt, skurit ut plats till ipoden i båda lager + mellan"pappret",
lämnade det översta "pappret" orört.

Sen trädde jag på plasten igen och limmade med loctite :crash

NU är det likt mig :D

(tyvärr hamnade den strängen man drar av plasten med lite snett, den lilla röda,
men det är inte så farligt)

Problemet är ju att det är inte komplicerat, inte det minsta så då är det inte likt mig.

Så jag köpte en ask paradis med, har nyss öppnat upp plasten försiktigt, skurit ut plats till ipoden i båda lager + mellan"pappret",

(tyvärr hamnade den strängen man drar av plasten med lite snett, den lilla röda,

:tummenupp Låter som att Valentines löste sig för en annan klåpare :tuttar

Det låter som en charmig gåva! toppa det hela med långa vackra röda rosor så smälter hon garanterat!

PS: Ge henne rosorna först och sen några sekunder senare chokladen tillsammans med att du säger hur mycket du tycker om henne! :kär
sen föreslår du att ni ska smaka på chokladen, och när hon öppnar boxen kommer hon att :krama :tuttar
Lycka till :tummenupp

Det låter som en charmig gåva! toppa det hela med långa vackra röda rosor så smälter hon garanterat!

PS: Ge henne rosorna först och sen några sekunder senare chokladen tillsammans med att du säger hur mycket du tycker om henne! :kär
sen föreslår du att ni ska smaka på chokladen, och när hon öppnar boxen kommer hon att :krama :tuttar
Lycka till :tummenupp

B....bl.. blommor? :va

ÄH kanske! Det är inte heller likt mig :tungan
Och ärligt talat tror jag att hon hade skrattat :mad: :D

Teknikprylar....tänk ett steg längre....

Vad är det för ngt som en tjej ofta behöver för att vara i harmoni för sex? :rolleyes:

Hon ska vara avslappnad, sinnesstämning i rätt nivå, känna sig fin, vacker, sexig....hon måste vara i fas med stressen, känna sig omtyckt/älskad.....

SPA Oddjobb...SPAAA!!!!! Ett KOMPLETT spapaket för bövelen!!
Gärna med gurkbitar på ögonlocken, massage, oljebad (för den lena hudens skull), rätt mat för en slank och vältrimmad kropp....o gud vet allt annat som kan ingå!!

Se så...fixa nu 2 biljetter till himlen och ge henne en weekend på SPA! (Du ska väl sen inte tro att du kommer undan...om hon ska vara i sinnestämning så får väl du ställa upp och få olja kladdad på dig!) :hihi

Skulle göra en till cheyen i julklapp, kul när smeten knappt räcker för att avbilda hälften.. :mad:
Men det är ju Iofs en bra idé om man är utrustad med en avklippt grillkorv..

Såg på Youtube när dom tillverkade en och då körde dem med 2 satser "gummi"

Jag skall göra en till min käresta vid nästa present tillfälle.

Här står det tom att om man har en lite större pick så.....

instruktionvideo
[YOUTUBE-ID]MJa4eL99_Mo[/YOUTUBE-ID]

Last edited:
Skulle göra en till cheyen i julklapp, kul när smeten knappt räcker för att avbilda hälften.. :mad:
Men det är ju Iofs en bra idé om man är utrustad med en avklippt grillkorv..

Äh...fyll upp med lite våtrumssilikon..:hihi

Nyheter
Strängnäs Bike Show den 30/8

Sista lördagen i augusti är...

Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...

Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...