Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Joker skrev:Jag skulle nog tagit 170cc Athena istället![]()
jag också, vet inte varför men det lockar mer Hammet skrev:jag också, vet inte varför men det lockar mer
![]()

Joker skrev:Jag undrar hur den skulle gå med den cyllen och effektsystemet?
Med rätt bestyckning osv!
Och med en 36mm gasare till det sen så kanske?![]()

Joker skrev:Jag undrar hur den skulle gå med den cyllen och effektsystemet?
Med rätt bestyckning osv!
Och med en 36mm gasare till det sen så kanske?![]()


Joker skrev:Hammet: Haha, Ja!
Skulle bara då kosta: 10,000:- + Frakt ...![]()
Fast på Addemoto så kostade bara Knasaren 1150:- och 36mm
Men det är Dell´Orto som är bara skit dvs..iofs det är samma som på Götz med!![]()
Esquina: You Name It.
Hammet skrev:
Silwer skrev:med effektblåsan o bestyckning så funkar det bra, kanalerna är inte gigantiskt större än orgina skulle jag tro.
OLJEKYLD GSXR skrev:En bra gissning är väl att med allt rättjusterat så kanske du hittar 5hk på veven. Frågan är ju om det är värt pengarna för trim och kraftigt ökat slitage på en hoj du ska köra i max två år. I 99 fall av 100 är det billigare och bättre att köpa det värsta från början istället för att försöka skrämma en icke-värsting.
OLJEKYLD GSXR skrev:En bra gissning är väl att med allt rättjusterat så kanske du hittar 5hk på veven. Frågan är ju om det är värt pengarna för trim och kraftigt ökat slitage på en hoj du ska köra i max två år. I 99 fall av 100 är det billigare och bättre att köpa det värsta från början istället för att försöka skrämma en icke-värsting.
koop skrev:orka beställa cyllen från tyskland... www.crash.no i norge har 170cc athena
Hammet skrev:nu vet jag inte om du menar bara cyllen eller allting....
AleX skrev:Var e alla moralnissar???????![]()
![]()
ingen som ska gnälla över att hans körkort inte gäller 170cc eller att han måste ta annan försäkringva har hänt me er
![]()
![]()
OLJEKYLD GSXR skrev:Du hittar nog fler hästar om du sätter igång att byta avgassystem och förgasare, men det låter otroligt dyrt. Skulle jag satsa på något så vore det att hitta ett schysst avgassystem och strunta i cyllen och gasare. Jag körde med Jollymoto på min RG125 och lite uppbestyckad så gick den mycket piggare. Spara resten av pengarna till en mellanklasshoj. Visst, det är väl säkert kul att ha en vråltrimmad 125a, men det blir dyrt och mycket tid i garaget. Frågan är om det är värt det.
, men det hade varit kul att prova en dt med det trimmet |
|
Lite fler live foton på KTM 1390 Super Adventure S EVO!
Direkt från Teneriffa! Förs... |
|
|
CIAO ITALIEN!
Pressrelease från KTM: ... |
|
|
Nu jobbar vi med Katalogen!
Idag startar vi det digra a... |
|
|
Nu jobbar vi med Katalogen!
Idag startar vi det digra a... |
|
|
Provkörningsvecka, KTM 1390 Super Adventure S EVO!
Bike är på plats på sommarv... |
|
|
Nortons comeback
Norton gör en triumferande ... |
|
Boxer, V3, V4, VR5 och 6-cyl
Teknik – nya mc-motor... |
|
|
|
Enfield presenterar sin stora twin
Efter spionbilder, hintar o... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026
Packa hojen, damma av hjälm... |
|
|
Motorsportsalongen i Örebro!
Jag tog en snabb avstickare... |