17 minuter hysterisk film!!!

EazyD skrev:
Är jag konstig om jag inte tyckter att det var så värst kul?

Japp, du är konstig :7peta
Vad var det som du inte tyckte var kul...?
Jag vrålade av skratt när han gjorde dörrstopp av hunden eller när han skulle hänga sig i slipsen eller när hans föräldrar råkar komma på honom hela tiden eller när...osv, osv :D

EazyD skrev:
Är jag konstig om jag inte tyckter att det var så värst kul?

I såna fall är vi två konstiga. Såg inget kul bortsett från dribblandet med porr-popuper i inledningen.

Nu lirar inte ljudet här på jobbet så det sägs säkert något kul, men temat är bara motbjudande.

Chrille skrev:
I såna fall är vi två konstiga. Såg inget kul bortsett från dribblandet med porr-popuper i inledningen.

Nu lirar inte ljudet här på jobbet så det sägs säkert något kul, men temat är bara motbjudande.

make that 3

jag tyckte om den.. välgjord och sköna kameravinklar.. lite humor då å då skadade inte

exiteme skrev:
Japp, du är konstig :7peta
Vad var det som du inte tyckte var kul...?
Jag vrålade av skratt när han gjorde dörrstopp av hunden eller när han skulle hänga sig i slipsen eller när hans föräldrar råkar komma på honom hela tiden eller när...osv, osv :D

den var helskön, är ganska ny på forumet men har läst dina inlägg du är för jävla rolig har garvat hela kvällen åt många av dina trådar keep up the good work!!!

Skön!

Såhär kan det kännas ibland... fånigt vad en småsak kan resultera i.

/a

Välgjord rulle med bra kameravinklar, lite absurd story men why not

GSXR1100R skrev:
Du dizzar ju alltid allt :D

haha! Det är nog sant, ändå sägs bara hälften av vad jag tycker, säger man för mycket på det här stället blir man ju utkastad.. verkar som att så fort nån postar nått så är det kanooooooooooon även fast det är skit igentligen...

Det är ett forum, postar man nått får man räkna med att få skit...

Mr_Eddie skrev:
haha! Det är nog sant, ändå sägs bara hälften av vad jag tycker, säger man för mycket på det här stället blir man ju utkastad.. verkar som att så fort nån postar nått så är det kanooooooooooon även fast det är skit igentligen...

Det är ett forum, postar man nått får man räkna med att få skit...

Du är en rolig och positiv människa du :D

Mr_Eddie skrev:
Vad vet du om det? Rolig? nej, kanske inte, men mycket positiv...!
Lite aggresiv i tonen ibland MR Eddie, men det är nog med glimten i dom blåa ögonen va :tungan

Nyheter
Motorsportsalongen i Örebro!

Jag tog en snabb avstickare...

Honda CB 1000 GT bjuder på sportig komfort

Det är ingen lätt uppgift H...

KTM: ”Det är helt klart vägen framåt.”

Rajiv Bajaj, 58, VD för den...

Framtidens hjälmar är här!

Bland finesserna finns ljus...

Öhlins, som under många år ...

Bridgestone lanserar nytt sportdäck

Bridgestone har presenterat...