Ludde
#85 - TokStrokeRacing
Om den ändå ska mellanklass-reggas så ka du ju försäkra den på bilsport & mc.... dom försäkrar ju efter den strypta effekten....
HA DE GÔTT
HA DE GÔTT
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
shoei skrev:Ställer du den på någon annan och crashar så får du inte ut något av försäkringsbolaget..... så det är nog ingen god idé ändå![]()
Skenförsäkring, bla bla bla, förbjudet, bla bla bla, vi vill inte betala för dina misstag..........Pegga_jimmy skrev:ställer absolut inte hojen på mig....

Nr:18 skrev:Skenförsäkring, bla bla bla, förbjudet, bla bla bla, vi vill inte betala för dina misstag..........
Hela debatten blossar upp igen: inse att du får köpa en hoj som du har råd att försäkra! Inte en som man måste skenförsäkra för att ha råd att äga![]()
Vilket då? Att man inte ska skenförsäkra? För mej är det självklart att man skaffar en hoj som man själv försäkrar. Varför ska nån annan betala mina premier? För övrigt är det en av orsakerna till att jag inte kör på gata, försäkringen är för dyr.Silwer skrev:Men det håller inte du med om?
Ludde skrev:Om den ändå ska mellanklass-reggas så ka du ju försäkra den på bilsport & mc.... dom försäkrar ju efter den strypta effekten....
HA DE GÔTT
|
|
KTM bryter med Kiska – så påverkas framtidens design
Efter flera decennier tills... |
|
|
Ducati Formula 73 – retro och racing i perfekt harmoni
Retro möter racing – Ducati... |
|
Voge DS 800 X Rally – Ny offroadhoj till 2026
Voge DS 800 X Rally är en n... |
|
|
|
Harley-Davidson laddar upp med massor av kubik
Harley-Davidson fortsätter ... |
|
|
KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?
KTM:s mellanklassraket får ... |
|
|
Nytt från Halvarssons: Mora V2
Halvarssons nya Mora V2 är ... |
|
|
Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife
Efter att motorcyklar förbj... |
|
|
Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife