16 Grader i skuggan!!

• Thread starter Thread starter Dominator-Rocks
  • Start date Start date
FAAN vad det suger att jag sålde hojen..... :huvet måste köpa ny väldigt snart känner jag!

Det är heeeelt fantalastiskt! Skinnstället är nyinfettat, hjälmen står här brevid mig och glänser, utanför fönstret står vita blixten och blänger otåligt på mig med sitt 55-watts öga. Tror fasen hon kommer starta och lägga i växeln alldeles själv bara jag visar mig i dörren, hon vill ut på asfaltsprärien nu!

/perris

Det var väl en 4 grader på termometern när jag startade hojen imorse, men på hemvägen får understället åka i ryggsäcken :-)

Ahh perfa väder för öl och grillning alltså?

Exackt, de va däffö ja sKruvaDe låss FöGGana å läMna inn de för renOVering ida´ :näsblod

Jag valde att få ordning på skiten nu istället för att vänta, det blir roligare när allt fungerar som det skall. Bara att väääääänta :gnissla

Nä, det blir nog en tur med cykeln. Om det blir med trampor eller motor vet jag inte. (visst ja. hojen är ju plockad...DOH!)

Du blev lite avundsjuk när jag hämtade min på lunchen va?? :rofl :rofl

Jo, men jag såg dig inte när jag var ute å börna..

Körde mellan ca 15-18, såg nån sporthoj några tourings men mest en massa töntiga :hojharley och det är bara 30% av dem som hälsar! :dummer

Tror dom är så jävla tuffa med sina svarta vurpollon och snusnäduskar! Fuckon :D

Såg ryggen på en KtmMotardPilot förut, tyckte han hade en Sporthojströjja! Vem är du ?

Last edited:
Va ute en sväng mellan 15-17 iaf..
Dom jag mötte hälsade iaf... Men alla vill väll inte hälsa på dig .... :blah
:squid
Nu har man käkat grillat osså.... :D

Bidde runt tio mil idag iallafall. Mötte ganska mycket motorcyklister, men som ni andra säger, mest kromade fotöljer, varav de flesta inte skulle sänka sig så lågt så de hälsar på en sporthoj, icke. De har fullt sjå med att bita ihop käkarna sådär amerikansk-såpa-aktigt och se svåra ut. Kära nån.

/perris

Dom jag mötte hälsade iaf... Men alla vill väll inte hälsa på dig .... :blah

Enda anlednigen till att dem hälsar är att du kör omkring i din Rosa HarleyDavidssonJacka....

:rolleyes: :D

Skrattar åt mina egna skämt lika mycket på nätet som i verkligheten!

Gött när man kan roa sig själv! :D :D

Nyheter
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...