16/6 - Torsdagskörning Lugn Tempo

Tack för trevligt sällskap idag. Kul att få lite nya ansikten. Ursäkta alla transportsträckor. Hade vi haft lite mer tid så kunde vi testat några kostigar också :)

Tack för trevligt sällskap idag. Kul att få lite nya ansikten. Ursäkta alla transportsträckor. Hade vi haft lite mer tid så kunde vi testat några kostigar också :)

Kul att träffa på er vid Rosen! Vi orkade inte vänta till körningen så vi drog ut lite tidigare och ut till Torö :)

Tack alla för en trevlig sansad runda idag,lite nya vägar för min del och nya ansikten alltid trevligt.
Kul att du Gegga dök upp med vid rosen

Tack till alla för en trevlig tur, och trevligt sällskap.:tungan
Detta var min första tur och inte den sista.:tummenupp

Jag passar också på att tack för en trevlig tur och sällskap och hänger gärna på fler gånger. :tummenupp

Måste dock flika in att jag ser helst att man tar paus någon stans på vägen, den här gubben klarar inte 2h+ turer utan en bensträckare. :brinnerup

Får tacka så mycket jag med! Första gången för mig ute med SH'are, vilket nog blir fler gången i framtiden! :)

Jag passar också på att tack för en trevlig tur och sällskap och hänger gärna på fler gånger. :tummenupp

Måste dock flika in att jag ser helst att man tar paus någon stans på vägen, den här gubben klarar inte 2h+ turer utan en bensträckare. :brinnerup

Ska tänka på det :rolleyes: :D Glömmer att jag emellanåt är mer vältränad än många yngre och orkar mer. Ville oxå hinna till Rosen innan stängning.

Tack alla för turen och sällskapet igår!
Tyckte inte alls att det var många transportsträckor. Och så vart det inget regn! :)

Nyheter
KTM säkrar investerare och gasar vidare

KTM har meddelat en viktig ...

Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”

Genom att bygga vidare på f...

Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu är det bara en månad til...

En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu börjar det dra ihop sig ...

Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc

Yamaha Motor har vunnit en ...

Vinnarhjälmen utlämnad

Robin Axelsson lämnar över ...

Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten

Yamaha Motor Europa NV fil ...

Distinguished Gentleman’s Ride -25

Under söndagen den 18 maj d...

Dags att boka in Gotland Ring!