16/6 ska det bli sol och 17 grader !!

En trevlig kväll med många nya ansikten och nya vägar, nice :)
Tusen tack för guidningen Cruella:tummenupp Kändes rätt bra att vi fick vara två kvinnor idag som turledare ,eller hur?:tuttar
Tack alla för en trevlig kväll. Bikerwoman vi e´ alltid bäst, ovanligt med två kaptener men det fungerade utmärkt. Det gör vi om så vi kan styra upp grabbarna lite.

Tack alla för en trevlig kväll. Bikerwoman vi e´ alltid bäst, ovanligt med två kaptener men det fungerade utmärkt. Det gör vi om så vi kan styra upp grabbarna lite.

Absolut, de behöver veta sin plats :tummenupp ..sen fick jag veta att det finns en annan anledning till att de ligger bakom och vill ha utsikt också ;-) ..någon viskade nåt i mitt öra...

Absolut, de behöver veta sin plats :tummenupp ..sen fick jag veta att det finns en annan anledning till att de ligger bakom och vill ha utsikt också ;-) ..någon viskade nåt i mitt öra...

Nja, tycker nog att Ali (osäker på namn) hade snyggare bak............. på sin gixxer 750 alltså. :D

Jag behöver bli uppstyrd. Dessutom vill jag se vägarna runt enköping :fakta Mao, jag hakar gärna på framöver.

Last edited:
Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...