Kurvmakaren skrev:Schyrre bild....![]()
jag gilla denna
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Kurvmakaren skrev:Schyrre bild....![]()
Du har ju redan en gathojKurvmakaren skrev:Är den bara lämplig att gatregga så kanske det hade varit ett alternativ...
GSXR1100R skrev:Du har ju redan en gathoj
micke.a skrev:jag gilla denna
Kurvmakaren skrev:En hoj skall kunna nyttjas till 2 saker....Bankörning samt att ta sig till och från banorna om inte avståndet är för långt...
CorbenDallas skrev:hehehe, ja du kan ju svänga vänster...
Inte som den här iddin som inte fattat man kan luta hojen på andra hållet också...
Det kommer corben........KANSKE
![]()
![]()
Såg juh bra ut, snygg färg på rettanR1 racer skrev:Det blev en hel lyckad dag med bus o skoj.
Trodde inte vi skulle hinna ner till sturup idag då man varit på Knudan o kollat
Veidec o STCC.Sedan begav vi oss på nya kurviga vägar o snurra genom Klippan o mot Höör för att leta oss ner mot sturup.
Turligt nog var där 2 platser kvar då man kom oanmälld,något mör efter några mils körning kunde man inte motstå lite bana oxå.
Det var skitskoj idag o min kamrat som aldrig tidigare kört bana o fick åka några varv framför reseleiter MrK blev ganska biten på ban körning.
Blev lite slitna fotpinnar på hojen min även vänster knäpuck bör snart skifta sida med högern.
Kanske vore nåt för nån o börja sälja lösa fotpinnar o puckar på sturupsbanan om man ska fila ner dem så.
35 mil blev det iallafall totalt i sadeln idag så nu ska man nog sova gott.
Håller med att det blev mycket kör tid på sturup idag o det var inte helt fel jämfört med nån tidigare gång man kört så har man knappt blivit varm i kläderna.
Jag såg nog att du knäskrapade med min hoj din buseKurvmakaren skrev:grymt nedlägg, mannen!
![]()
GSXR1100R skrev:Jag såg nog att du knäskrapade med min hoj din buse![]()
Köp skrotet nurå![]()
GSXR1100R skrev:Såg juh bra ut, snygg färg på rettan![]()
Kurvmakaren skrev:Och här ser vi Anol när han blir omkörd på innern i nya böjen...![]()
anol skrev:Hehe, mellangrupp= omkörning på utsidan, borde väl du veta![]()
Kurvmakaren skrev:Mellangruppen är en laglös grupp...det ser vi ju nu på bilden.
Att han bara vågar köra om på insidan...![]()
anol skrev:Jäpp, kom ihåg det, körförbud på han nästa gång![]()
![]() |
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2
2025-års Fat Boy Gray Ghost... |
![]() |
European Bike Week: 2-7 september 2025
Under veckan den 2 – ... |
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion
Michael Schumachers Honda F... |
|
![]() |
Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti 202... |