150/60-däck köpes

exiteme

Dirty bike, dirty mind...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Bakpååkare. :)
Jag behöver ett bakdäck till min Yamaha SZR660. Någon som har ett BILLIGT däck...? (Ännu bättre om det är gratis för tom råttorna skrattar åt mig just nu... :rolleyes: )

Last edited:
exiteme skrev:
Jag behöver ett framdäck till min Yamaha SZR660. Någon som har ett BILLIGT däck...? (Ännu bättre om det är gratis för tom råttorna skrattar åt mig just nu... :rolleyes: )

bah...byt hoj istället :D
till en med bakljus :7peta :rofl

Rogerr skrev:
Den där är ju skitfräck stånka och allt :tummenupp
Funkar 160 däck så tror jag det står ett i svedala/roslätt som ingen vill ha. Du får kolla.
Ska nog funka... :)

Nu ska vi bara försöka få igång fanskapet. Startmotorn hängde sig o säkringarna gick. Ska snart göra som easy_mike sa....BYTA HOJ!!!!! :4skrika :huvet

:rolleyes:

exiteme skrev:

Nu ska vi bara försöka få igång fanskapet. Startmotorn hängde sig o säkringarna gick. Ska snart göra som easy_mike sa....BYTA HOJ!!!!! :4skrika :huvet

Dom där motorerna ska (och är) väll något av det mer driftsäkra man kan hitta. Kanske skulle underhållas någon gång då och då. Glömde GammelGixxern det på tejpkursen :D :D :D

exiteme skrev:

:rofl :lol

fy fan....när man tror sig mött botten kommer ngn jävel med hink och spade

Rogerr skrev:
Dom där motorerna ska (och är) väll något av det mer driftsäkra man kan hitta. Kanske skulle underhållas någon gång då och då. Glömde GammelGixxern det på tejpkursen :D :D :D

Sedan jag köpte hojen i höstas har det bara varit fel:

- Startmotorn hängde sig nyss när maken försökte starta den. Den gick inte att stänga av, så säkringarna small. Kan någon tala om varför???? :va

Tidigare fel:
- Batteriet bara dog. Fixat
- Motorn stannade så fort jag bromsade. Fixat. Slangen till luftfiltret satt inte fast.
- Fotstödet bröts av i aluminiumfästet. Svetsat o fixat.
- Baklampan lyser när det vill.
- Blinkersen blinkar i otakt.
- Bakspegeln hänger. Fixat med hjälp av tejp & GSXR1000.

Jävla skithoj!!!!!

exiteme skrev:
Sedan jag köpte hojen i höstas har det bara varit fel:

- Startmotorn hängde sig nyss när maken försökte starta den. Den gick inte att stänga av, så säkringarna small. Kan någon tala om varför???? :va

Tidigare fel:
- Batteriet bara dog. Fixat
- Motorn stannade så fort jag bromsade. Fixat. Slangen till luftfiltret satt inte fast.
- Fotstödet bröts av i aluminiumfästet. Svetsat o fixat.
- Baklampan lyser när det vill.
- Blinkersen blinkar i otakt.
- Bakspegeln hänger. Fixat med hjälp av tejp & GSXR1000.

Jävla skithoj!!!!!

Kör du stånka, skaffa en KTM 660 så slipper du allt med batteri. Baklampa och blinkers skall bort, inga bakspeglar etc

så är problemet löst.

Edit/ kanske berusad

*/ ?>
Back