150-180 Cc

Poyjs

HONDA!! HONDA!! HONDA!! HONDA!! HONDA!!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
HONDA NSR125 R
Vilket tycker ni verkar best att fixa. Ok att 180 går best men i hållbarhet och kostnad vilket e bäst. Ge mig märken och priser om ni vet!

Eftersom det är så liten cc-skillnad på 150cc och 180cc kan man väl inte direkt säga att 150cc:aren håller längre. Köp den som passar din budget, men välj ett bra märke!

Skulle tro att 180cc inte varvar lika mycke som 150cc utan går bättre på lite lägre varv , men vad vet jag :rolleyes:

marcus_136 skrev:
Skulle tro att 180cc inte varvar lika mycke som 150cc utan går bättre på lite lägre varv , men vad vet jag :rolleyes:
står nått sånt på addemoto i allafall..ja skulle vilja veta om dom trimmcylindrarna går bra på rd (175cc) och om det är bra märke (Autisa)

Rudis skrev:
står nått sånt på addemoto i allafall..ja skulle vilja veta om dom trimmcylindrarna går bra på rd (175cc) och om det är bra märke (Autisa)

autisa cylindrarna e HETA! dom som jag provat har gått helt enormt....
bra tips ! köp autisia om du får tag i en för ett bra pris.... :tummenupp

Poyjs skrev:
Vilket tycker ni verkar best att fixa. Ok att 180 går best men i hållbarhet och kostnad vilket e bäst. Ge mig märken och priser om ni vet!

Malossi 180cc
Polini 155cc
Athena 190cc
Eurocylindro 175cc(?)

Tror Mohlins kan ta hem Malossi 180cc på beställning, men jag skulle ha satsat på Polini, högvarv är det man vill ha på en 2-taktare :tummenupp

ok har betämt mig för 150 cc. Men vilket märke tycker NI då e bäst att köpa.

Jag fick min polini idag :) ska fixa lite saker först och sen montera skiten. 154cc :tummenupp

Måste fråga för jag är lite inne på en 150cc polini cylinder :yoparty men hur länge håller en sådan menar det måste ju slita rätt ordentligt på hojen eller? :va

Kan ni ge (oss) då ett/några pris på 150 cc. och vet någon exakt till nsf 125 or!"

Hittade inget till min NSF men passar NSR:ens jolly till NSF tro!

Om du har en NSR125F så passar det, men om du har en NS125F så passar det troligen inte. Sen så har ju NSR125F en annan motor så då är ju inte jollymotot avstämt/anpassat för denna och då kan du lika gärna köpa ngt annat rör.

Men maila och fråga dem på www.50cc.nl . De är mycket hjälpsamma och en talar t o m svenska...

*/ ?>
Nyheter
KTM firar 100 år av 6DAYS

KTM firar 100 år av 6DAYS® ...

Snabbladdad ny 94-hästars elhoj

BBM Hiro – ett helt nyutvec...

KTM bryter med Kiska – så påverkas framtidens design

Efter flera decennier tills...

Ducati Formula 73 – retro och racing i perfekt harmoni

Retro möter racing – Ducati...

Voge DS 800 X Rally – Ny offroadhoj till 2026

Voge DS 800 X Rally är en n...

Harley-Davidson laddar upp med massor av kubik

Harley-Davidson fortsätter ...

KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?

KTM:s mellanklassraket får ...

Nytt från Halvarssons: Mora V2

Halvarssons nya Mora V2 är ...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

Back