GSXR1100R
The older i get the faster i was
Yoho va kul när solen skiner, av med cabben på Barchettan och ut på småvägar å gasa, lite lerigt och skitigt på vissa ställen men torrt till 90% i Häckeberga, snart kan man gasa med hojen oxo 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Bara du har numret till lokala bärgningsfirman inlagt i mobilen så. Ska jag köra dig en tur i dyngfiaten någon mer gång? Du verkade lite skrajsen sist.GSXR1100R skrev:Yoho va kul när solen skiner, av med cabben på Barchettan och ut på småvägar å gasa, lite lerigt och skitigt på vissa ställen men torrt till 90% i Häckeberga, snart kan man gasa med hojen oxo![]()
Äsch det va lite blött innan kurvan så jag hann inte få ner farten tillräckligt, istället blev det ett fett uppställ och fyrhjulssladd genom hela kurvan, nu ska jag byta kallingar....Mr K skrev:berätta nu om din körning i detalj á la Gary McCoy ...... sladdkungen ....
GSXR1100R skrev:istället blev det ett fett uppställ och fyrhjulssladd genom hela kurvan, nu ska jag byta kallingar....

Ska den trimmas*Superlight* skrev:Finns det nåt annat sätt att ta kurvorna![]()
Hade jag inte haft motorn ut Miatan så hade jag också tagit en tur där idag.....![]()

GSXR1100R skrev:Ska den trimmas![]()
Inget man vågar göra på en Bachetta, den har 135 pållar orginal och mer än så tål nog inte den motorn.*Superlight* skrev:Jajamen,inte kan man plocka ur en motor utan att trimma![]()
Jag har kört med kompressor innan men nu ska den ska turbokonverteras![]()

Italienskt mög.GSXR1100R skrev:Inget man vågar göra på en Bachetta, den har 135 pållar orginal och mer än så tål nog inte den motorn.
Chassiet är dock kanonbra![]()
Kvalitet... nja inte direkt men massor av körglädje![]()
Ja det är detvalmers skrev:Italienskt mög.
Klart den ska trimmas, av med toppen så portar viGSXR1100R skrev:Inget man vågar göra på en Bachetta, den har 135 pållar orginal och mer än så tål nog inte den motorn.
ur den 
Nej det törs jag inte, Italiensk kvalitet du vet*Superlight* skrev:Klart den ska trimmas, av med toppen så portar viur den
![]()

GSXR1100R skrev:Nej det törs jag inte, Italiensk kvalitet du vet![]()

|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, Early Bird erbjudande!
Den 3-5 juli slår vi upp po... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, early bird erbjudande!
Boka din plats på Gotland R... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, early bird erbjudande!
Boka din plats på Gotland R... |
|
|
Förarkurser på Nürburgring
Nu är datumen för båda föra... |
|
Brembo presenterar TrackTribe
Brembo presenterar TrackTri... |
|
|
|
21/12 är sista dagen beställning av Katalogen 2026
Stora Motorcykelkatalogen 2... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!
Packa hojen, damma av hjälm... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!
Packa hojen, damma av hjälm... |
|
|
Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?
Rykten om nya klassiska Duc... |
|
|
Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?
Rykten om nya klassiska Duc... |