15 mån och tränar stunt

Nitrous

www.actionpics.se
Gick med
8 Mar 2003
Ort
Mantorp (Racetorp)
Hoj
Panigale
Jaha. idag tog man dottern på bar gärning. Upptäckte att dottern Leja 15mån tränade stunts på sin Bobby-car i hallen :va , undra om hon titta för mkt på pappa eller vad det är för fel på henne :gnissla

/Nitrous
 

Bifogat

  • IMG_6237 (Small).JPG
    IMG_6237 (Small).JPG
    38.2 KB · Visningar: 751
KLART inspirerad av sin far vågar jag påstå. Visas det MC-filmer hemma istället för Telletubbys?
 
Nitrous skrev:
Jaha. idag tog man dottern på bar gärning. Upptäckte att dottern Leja 15mån tränade stunts på sin Bobby-car i hallen :va , undra om hon titta för mkt på pappa eller vad det är för fel på henne :gnissla

/Nitrous

Den skal tidlig krøkes som god krok skal bli :fakta
 
Freppa skrev:
KLART inspirerad av sin far vågar jag påstå. Visas det MC-filmer hemma istället för Telletubbys?


Eeeeh.. va fan är Teletub.. vadå ??? Aldrig hört talats om sånt. Las Vegas Extreme och lite Stuntoholics filmer är det som går hem hos Leja :yoparty

Förstår inte vad du menar med att hon skulle vara inspirerad av mig, va va va :va

/Nitrous
 
Ronnie skrev:
Står ju Polis på bilen :brinnerup :3freak

JO jag vet, julklapp från sin farmor & farfar :brinnerup , antar att dom försöker påverka hennes bana i livet till annan inriktning än vad sin far ramlade in i.
Det är en katastrof egentligen, borde ta o spraya om den där till nåt mattsvart med flames och en rail baktill kanske :tummenupp

/Nitrous
 
Är det dottern som heter leja? Fint namn, min lilla tös har samma namn men det stavas Leia.
 
Nitrous skrev:
JO jag vet, julklapp från sin farmor & farfar :brinnerup , antar att dom försöker påverka hennes bana i livet till annan inriktning än vad sin far ramlade in i.
Det är en katastrof egentligen, borde ta o spraya om den där till nåt mattsvart med flames och en rail baktill kanske :tummenupp

/Nitrous

Lägg upp en bild så folk kan photoshoppa bobbyn :D
Inte fel med lite förslag, så får dottern välja bästa bilden sen :tummenupp
 
FUBAR skrev:
Är det dottern som heter leja? Fint namn, min lilla tös har samma namn men det stavas Leia.

Taget ur Star Wars?? Prinsessan leia?? (såg 3:an i morse)
Ovanligt namn, men fint :Bugar
 
FUBAR skrev:
Är det dottern som heter leja? Fint namn, min lilla tös har samma namn men det stavas Leia.

Tack, visst är det så att hon heter Leja :-) . Leia och Leja är ett fin fint namn.

Det roliga är att alla tar för givet när man uppger Leja att det stavas Leia , folk har kollat för mkt på Star Wars tror jag. Eller så har dom ätit för mkt svampar precis som Freppa :7peta

/Nitrous
 
Nitrous skrev:
Tack, visst är det så att hon heter Leja :-) . Leia och Leja är ett fin fint namn.

Det roliga är att alla tar för givet när man uppger Leja att det stavas Leia , folk har kollat för mkt på Star Wars tror jag. Eller så har dom ätit för mkt svampar precis som Freppa :7peta

/Nitrous


Akta dig, snart står hon där med blocket i handen då hon stoppat dig för en 200 km/h powerwheelie. :hihi

F.ö Leja = mkt fint namn!
 
Kom tillbaka med bilder när 2 av hjulen är bortplockade (borde hon klara vid 18 mån ca!). :D
Polarens dotter heter Pen Leia (tilltalas Pen dock).
Vad tråden gör i träffar / samåkning kan jag bara gissa mig till.
 
fränt men ni lär ju lära henne å ha lite mer skydd än en rosa mjukis dräkt å ingenting på fötterna..
 
Coolt :tummenupp

Jag lyckades stunta till min grabb i dag på likadan bil idag, skulle knuffa fart med foten där bak o vips så lyfte framhjulen o han låg raklång :rolleyes:
Han var inte så glad på pappa :fatta!
 
toxicated skrev:
Coolt :tummenupp

Jag lyckades stunta till min grabb i dag på likadan bil idag, skulle knuffa fart med foten där bak o vips så lyfte framhjulen o han låg raklång :rolleyes:
Han var inte så glad på pappa :fatta!

Muhahahaha....hoppas ingen gjorde illa sig.
Leja har en 50cc fyrhjuling, dock kan hon inte själv köra den så pappa får köra den och Leja åker med.
Kan bli jävligt sävligt till slut o åka fram o tillbaka för hon tröttnar ju aldrig.
Och JA hjälm har hon då, finns inga andra skydd som passar en så liten ännu så det blir låångsam körning.
Så fort hon vuxit lite mer så är det crossutrusning som står på listan för inköp för nästa år är det dax för henne att köra sin 50cc själv.
Finns feg-snöre bakom som man kan dra i så stannar den :)

Vad fan gör tråden här i träffar & samåkning.. jag postade ju i Filmer/bilder :va

/Nitrous
 
Nitrous skrev:
Muhahahaha....hoppas ingen gjorde illa sig.
Leja har en 50cc fyrhjuling, dock kan hon inte själv köra den så pappa får köra den och Leja åker med.
Kan bli jävligt sävligt till slut o åka fram o tillbaka för hon tröttnar ju aldrig.
Och JA hjälm har hon då, finns inga andra skydd som passar en så liten ännu så det blir låångsam körning.
Så fort hon vuxit lite mer så är det crossutrusning som står på listan för inköp för nästa år är det dax för henne att köra sin 50cc själv.
Finns feg-snöre bakom som man kan dra i så stannar den :)

Vad fan gör tråden här i träffar & samåkning.. jag postade ju i Filmer/bilder :va

/Nitrous

Nejdå han var uppe på benen direkt

Visst är det underbart med barn, vi vuxna kan leka utan att förklara bort det :lol
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top