Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Nitrous skrev:Jaha. idag tog man dottern på bar gärning. Upptäckte att dottern Leja 15mån tränade stunts på sin Bobby-car i hallen, undra om hon titta för mkt på pappa eller vad det är för fel på henne
![]()
/Nitrous

Freppa skrev:KLART inspirerad av sin far vågar jag påstå. Visas det MC-filmer hemma istället för Telletubbys?

Ronnie skrev:Står ju Polis på bilen![]()
![]()
, antar att dom försöker påverka hennes bana i livet till annan inriktning än vad sin far ramlade in i.Nitrous skrev:JO jag vet, julklapp från sin farmor & farfar, antar att dom försöker påverka hennes bana i livet till annan inriktning än vad sin far ramlade in i.
Det är en katastrof egentligen, borde ta o spraya om den där till nåt mattsvart med flames och en rail baktill kanske![]()
/Nitrous
FUBAR skrev:Är det dottern som heter leja? Fint namn, min lilla tös har samma namn men det stavas Leia.

FUBAR skrev:Är det dottern som heter leja? Fint namn, min lilla tös har samma namn men det stavas Leia.
Nitrous skrev:Tack, visst är det så att hon heter Leja. Leia och Leja är ett fin fint namn.
Det roliga är att alla tar för givet när man uppger Leja att det stavas Leia , folk har kollat för mkt på Star Wars tror jag. Eller så har dom ätit för mkt svampar precis som Freppa![]()
/Nitrous
toxicated skrev:Coolt![]()
Jag lyckades stunta till min grabb i dag på likadan bil idag, skulle knuffa fart med foten där bak o vips så lyfte framhjulen o han låg raklång![]()
Han var inte så glad på pappa![]()
Nitrous skrev:Muhahahaha....hoppas ingen gjorde illa sig.
Leja har en 50cc fyrhjuling, dock kan hon inte själv köra den så pappa får köra den och Leja åker med.
Kan bli jävligt sävligt till slut o åka fram o tillbaka för hon tröttnar ju aldrig.
Och JA hjälm har hon då, finns inga andra skydd som passar en så liten ännu så det blir låångsam körning.
Så fort hon vuxit lite mer så är det crossutrusning som står på listan för inköp för nästa år är det dax för henne att köra sin 50cc själv.
Finns feg-snöre bakom som man kan dra i så stannar den![]()
Vad fan gör tråden här i träffar & samåkning.. jag postade ju i Filmer/bilder![]()
/Nitrous

|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |