15 åring mördad

Status
Ej öppen för fler svar.
Jag blir mest rädd för mig själv när jag tänker på hela historien för jag känner mest att de grabbarna had it coming. Det skrämmer mig.

Jag blir mest rädd för mig själv när jag tänker på hela historien för jag känner mest att de grabbarna had it coming. Det skrämmer mig.
Samma här, jag är så jävla kluven i den där frågan. Den större delen av mig tycker det är så sjukt fel att han är död, men en liten del i mig rycker på axlar och tänker att leker man med elden så blir man brännd.

Samma här, jag är så jävla kluven i den där frågan. Den större delen av mig tycker det är så sjukt fel att han är död, men en liten del i mig rycker på axlar och tänker att leker man med elden så blir man brännd.

Tycker lika!
Man får vad man förtjänar är fel att säga som sagt, eftersom det skall inte behöva gå så långt som till mord. Men så lång tid med trakasserier borde ungdommarna insett att det dom gjorde va fel. Vet inte riktigt hur man ska säga, men som du säger, man rycker lite på axlarna.

Visst faan är det tråkigt att en liten grabb på 15 bast har fått sätta livet till, men...:huvet

Om han hade ägnat lite mer tid åt cross åkat och mindre till att terrorisera en stackars familj så hade han varit i livet idag!

Sorgligt men sant!

Mest synd är det om familjen som har fått utstå alla trakasserier!

Visst faan är det tråkigt att en liten grabb på 15 bast har fått sätta livet till, men...:huvet

Om han hade ägnat lite mer tid åt cross åkat och mindre till att terrorisera en stackars familj så hade han varit i livet idag!

Sorgligt men sant!

WORD!

Sorgligt men sant!

Håller med dig.

Jag skäms faktiskt inte så mycket över att rycka på axlarna. det hela är jävligt onödigt. De andra grabbarna kanske lärt sig en dyr läxa och växer upp till förnuftiga människor. Ger man sig på någon bör man förvänta sig motvärn och även om dom var unga så var det inte dom som var utvecklingsstörda. Det där fattar ungar i eras ålder. Man kan ju undra vad de kommer från för familjer, mm.

Jag skäms faktiskt inte så mycket över att rycka på axlarna. det hela är jävligt onödigt. De andra grabbarna kanske lärt sig en dyr läxa och växer upp till förnuftiga människor. Ger man sig på någon bör man förvänta sig motvärn och även om dom var unga så var det inte dom som var utvecklingsstörda. Det där fattar ungar i eras ålder. Man kan ju undra vad de kommer från för familjer, mm.

Håller med.

Jag tycker att hela den här händelsen är tragisk. Fast ändå, det var inte rätt att pojken skulle behöva mista sitt liv.

Varför :confused: ?

Dom fick väll vad dom förtjänade typ.
ett skott i knät hade nog räckt mer än väl,men kan inte säga att jag tycker synd om killen,mer synd om de anhöriga samt han som sköt,borde ju vara nödvärn,killarna hade ju hållit på ett tag vart var polisen egentligen?

Status
Ej öppen för fler svar.
Back