14000 inlägg!

17.000 ;) nu börnar vi snart om meckforum ;p :rock
/z
 
Japp, vi har precis kommit över 14000 inlägg! Helt otroligt! Jämför med de andra !Sedan kan man ju fundera över hur mycket som har hjälpts upp av TAZ spamtrådar! 25/09
Kongo skrev:
"spam, spam ,spam oh wonderfull spam!"

fy på sig kongo! Spama denna tråd oxå;)
men nu är det så att på bara ett på dagar inte ens en månad, har vi kommit från 14000 till 17,048 inlägg 747 trådar
fast SH.com låg nere ett par timmar...frågan är om vi ska vara stolta över allt spamande eller om vi ska bli den seriösaste hoj delen på SH :???
 
Last edited:
kortstubina skrev:
fy på sig kongo! Spama denna tråd oxå;)
men nu är det så att på bara ett på dagar inte ens en månad, har vi kommit från 14000 till 17,048 inlägg 747 trådar
fast SH.com låg nere ett par timmar...frågan är om vi ska vara stolta över allt spamande eller om vi ska bli den seriösaste hoj delen på SH :???
Är vi inte seriösa?
 
Nu uppe i 18.000 !

eh... ha denäran.. ;p
/z
 
kortstubina skrev:
är om vi ska vara stolta över allt spamande eller om vi ska bli den seriösaste hoj delen på SH :???

öh öh.. seriösaste spam delen på sh kanske då? :va
eller nej nej nej:
Den spammigaste SERIÖSASTE delen på sh.com såklart :tummenupp
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top