vilse
Lite lätt vimsig ibland...
Eftersom vi skapat oss ett rykte om att vara ute och festa mer än vad behövlig är, så måste vi hålla detta uppe!!
Senaste 2 månaderna har det mest varit en massa soffliggande
Nu firar vi att våren är här! Och då kommer snart hojkörningen igång (ja, en del har ju redan börjat...), och därmed kommer festandet även att avta. Så nu kör vi en sista stor jävla festkväll!!
Är du på?
13:e eller 20:e har jag som förslag. Sofiii ville den 12:e för då jobbade hon inte
Men det är en fredag så jag misstänker att alla andra jobbar 
Eftersom Cobra Kai anser det vara mesigt att fika, men tycker det är ok att festa (har hört från säker källa att vissa festar så mycket att de inte har råd att byta hoj.......
) så är dessa självfallet hedersgäster om de dyker upp 
Senaste 2 månaderna har det mest varit en massa soffliggande
Nu firar vi att våren är här! Och då kommer snart hojkörningen igång (ja, en del har ju redan börjat...), och därmed kommer festandet även att avta. Så nu kör vi en sista stor jävla festkväll!!
Är du på?
13:e eller 20:e har jag som förslag. Sofiii ville den 12:e för då jobbade hon inte
Men det är en fredag så jag misstänker att alla andra jobbar Eftersom Cobra Kai anser det vara mesigt att fika, men tycker det är ok att festa (har hört från säker källa att vissa festar så mycket att de inte har råd att byta hoj.......
) så är dessa självfallet hedersgäster om de dyker upp 
Last edited:

)

... men visst den 20 funkar väl oxå får bara ta ledig då juh