13:e eller 20:e??

Var och när?

• Antal röstningar
    0

vilse

Lite lätt vimsig ibland...
Gick med
19 Apr 2006
Hoj
ZX6R -07 Banhoj
Eftersom vi skapat oss ett rykte om att vara ute och festa mer än vad behövlig är, så måste vi hålla detta uppe!!
Senaste 2 månaderna har det mest varit en massa soffliggande :gnissla

Nu firar vi att våren är här! Och då kommer snart hojkörningen igång (ja, en del har ju redan börjat...), och därmed kommer festandet även att avta. Så nu kör vi en sista stor jävla festkväll!! ;)

Är du på?

13:e eller 20:e har jag som förslag. Sofiii ville den 12:e för då jobbade hon inte :tungan Men det är en fredag så jag misstänker att alla andra jobbar ;)

Eftersom Cobra Kai anser det vara mesigt att fika, men tycker det är ok att festa (har hört från säker källa att vissa festar så mycket att de inte har råd att byta hoj.......:va) så är dessa självfallet hedersgäster om de dyker upp :arsele

Last edited:
röstar på den 20:de ska bli jättekul och träffa alla ser fram emot dessa ökända R.o.H fester hört att det är ett jävla drag, men om nån jävel kommer med kaffe och kanelbulle går jag direkt! Cobra Kai maddaaaafaaakkaaahhh

20 mars funkar inte för mig då jag har barnen den helgen.
12-13 ska jag ut oas :yoparty:fyllisar:banana

Verkar som om de flesta tycker den 13 är bäst.
Toppen säger jag, för det var då jag ville med :tummenupp (slutet på månaden är aldrig kul att festa :näsblod)

Dessutom har jag hört från säker källa att shululu dyker upp om det blir den 13:e :hihi

Sorry, jag tvivlar på att varken charmo eller ulfen dyker upp, så jag tror det står lika egentlingen :D

Inte värre än att vi får festa två helger i rad annars, tror nog vi klarar det med :hihi

Sorry, jag tvivlar på att varken charmo eller ulfen dyker upp, så jag tror det står lika egentlingen :D

Inte värre än att vi får festa två helger i rad annars, tror nog vi klarar det med :hihi

Tack för den du... Tror också ni mäktar med två helgers festande med Kanelbullar och kaffe..

Tack för den du... Tror också ni mäktar med två helgers festande med Kanelbullar och kaffe..

Så, om det blir den 20:e så kan vi räkna med att du dyker upp?

:tummenupp

Jag har just bestämt mig för att jag festar båda helgerna, bara för att få chansen att träffa mäktiga cobra kai :glömdet:D:fyllisar:fyllisar:fyllisar:fyllisar

jaaa, det tror jag också. Vi är ganska begåvade inom det området :D

Nej... Vi var :mattias

Blivit för mycket slöande detta året.... :tungan

Last edited:
va? menar du att ni har "fikat" för lite?

ehmm nej. göm, jag läste fel innan :D

Men jag syftade på att vi förra året festade minst en gång i veckan, i jag vet inte hur många månader :tungan

Iår går det väl att räkna på en hand hur många gånger vi festat ;)

Men nu jävlar ska vi ändra på det! Hojsäsongen är snart här och innan dess måste vi byggt upp vårt rykte igen :D

räknas manboobs?

med tanke på att det tydligen räckte med att jag lovade att vi skulle få någon att dra av hans tröja, så antar jag att manboobs räcker ;)
Ställer du upp? :tuttar:tuttar:tuttar

Last edited:
helst vill ja att de blir den 12 eller 13 för då slipper ja ta ledigt:krama... men visst den 20 funkar väl oxå får bara ta ledig då juh:D

Måste ju bli den 13:e för den 20:e kan inte jag :tummenupp :D

Nej... Vi var :mattias

Blivit för mycket slöande detta året.... :tungan[/QUOTE]

Jag har iaf festat ganska frekvent. Jobbar ifs på en nattklubb :banana
Så jag ändrar meningen till: Jag är ganska begåvad inom området :D :yoparty :banana

*/ ?>
Nyheter
Förarkurser på Nürburgring

Nu är datumen för båda föra...

Brembo presenterar TrackTribe

Brembo presenterar TrackTri...

21/12 är sista dagen beställning av Katalogen 2026

Stora Motorcykelkatalogen 2...

Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!

Packa hojen, damma av hjälm...

Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!

Packa hojen, damma av hjälm...

Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?

Rykten om nya klassiska Duc...

Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?

Rykten om nya klassiska Duc...

Äntligen!

Om du, som jag, ständigt åk...

Missa inte förköpstävlingen

Jul närmar sig och även om ...

Sista chansen!

Nu är vi inne på sluttampen...

Back