13:e eller 20:e??

Var och när?

• Antal röstningar
    0
... verkligen inte :huvet du kan gifta dig med allsångsbaren vilse... du har en tendens att ändå fastna där de gånger vi är på tivvan :D antingen kör vi vinylbaren (där finns allt för min del, bra musik, gratis dricka och ögongodis :banana ) eller så kör vi bara rock... harrys drar man bara till första torsdagen i månaden ;)

Edit: Eller PL13... DET är en nyfavorit :D

... verkligen inte :huvet du kan gifta dig med allsångsbaren vilse... du har en tendens att ändå fastna där de gånger vi är på tivvan :D antingen kör vi vinylbaren (där finns allt för min del, bra musik, gratis dricka och ögongodis :banana ) eller så kör vi bara rock... harrys drar man bara till första torsdagen i månaden ;)

Edit: Eller PL13... DET är en nyfavorit :D

Men jag gillar sånt skit! :D (dessutom, de gånger vi är på tivvan? Tror det var första gången jag var där nu :D (ja, förutom när pedalens pågar spelade, men de räknas inte, för då vår jag där för deras skull, inte för att vara på tivoli :tungan))

Men rock låter bra det med. :D

Vad är PL13? :va

Nackdelen med tivoli är ju alla småglin :gnissla Jag förstår att LiNiC och nemesis inte vill dit :tungan

Men jag gillar sånt skit! :D (dessutom, de gånger vi är på tivvan? Tror det var första gången jag var där nu :D (ja, förutom när pedalens pågar spelade, men de räknas inte, för då vår jag där för deras skull, inte för att vara på tivoli :tungan))

Men rock låter bra det med. :D

Vad är PL13? :va

Nackdelen med tivoli är ju alla småglin :gnissla Jag förstår att LiNiC och nemesis inte vill dit :tungan

haha du o jag har varit på tivoli tillsammans mer än en gång vännen... fast förstår att du kanske inte minns det :D

PL13 är en liten bar som ligger vid kärnan (i princip... kan itne förklara det lättare för dig som inte kan hbg ^^)

o ja, småglin på tivoli. jag vet. jag är ganska less på dom. men därför måste ju vi dit o höja medelåldern... eller ja... ni. jag räknas väl som ett av småglinen :banana :D

haha du o jag har varit på tivoli tillsammans mer än en gång vännen... fast förstår att du kanske inte minns det :D

PL13 är en liten bar som ligger vid kärnan (i princip... kan itne förklara det lättare för dig som inte kan hbg ^^)

o ja, småglin på tivoli. jag vet. jag är ganska less på dom. men därför måste ju vi dit o höja medelåldern... eller ja... ni. jag räknas väl som ett av småglinen :banana :D

HAR JAG VARIT PÅ TIVOLI FLER GÅNGER?! :eek: När? :va

Ja kära vänner :krama blir det lite :fyllisar på lördag så man kan :zpy på söndag innan man :trött om till F1. Sebbe är iaf ganska :öl och :tuttar sugen!!! Eller måsta jag bli :sjuk nästa helg :confused:
Helst inte Tivoli, Vilse häckar ju bara i allsångsbaren :fakta fast jag tyckte ju iofs också att den var bäst!

vi kan väl åtminstonde BÖRJA på tivvan, så jag får ngt o dricka? :Bugar

aja.... drar ni någon annanstans så får ni bjuda på mig hela kvällen ju... OCH jag kommer tjata om att jag vill gå till tivvan precis HELA tiden. är det verkligen värt det? :arsele :näsblod

Vi är många, du är få. Vi ger dig en spark i röven var gång du tjatar :arsele:D

det kan ajg stå ut med om ni ger mig en cider i handen samtidigt :näsblod meh vafan, jag som har sparat alla mina barbiljetter för att supa järnet på tivvan och boxas med glenn ju....!!! :död

*/ ?>
Nyheter
Förarkurser på Nürburgring

Nu är datumen för båda föra...

Brembo presenterar TrackTribe

Brembo presenterar TrackTri...

21/12 är sista dagen beställning av Katalogen 2026

Stora Motorcykelkatalogen 2...

Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!

Packa hojen, damma av hjälm...

Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!

Packa hojen, damma av hjälm...

Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?

Rykten om nya klassiska Duc...

Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?

Rykten om nya klassiska Duc...

Äntligen!

Om du, som jag, ständigt åk...

Missa inte förköpstävlingen

Jul närmar sig och även om ...

Sista chansen!

Nu är vi inne på sluttampen...

Back